Skip to main content

geilen op oma

• February 23, 2026
  • 4 reacties
  • 456 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,  Ik ben 15 jaar oud.  Ik was dus laatst bij mijn oma gaan logeren, en toen zag ik haar per ongeluk in de douche. Om eerlijk te zijn werd ik er wel een beetje geil van. Is dit raar??? Ik zou eigenlijk graag  wat leuke dingen met haar doen maar ik weet niet hoe ik dat tegen haar moet vertellen. Heeft iemand tips voor mij??

4 reacties

Louise_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • February 23, 2026

Hoi anonymous1234,

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Groetjes Louise (De Kindertelefoon)

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 23, 2026

Dat is echt heel raar en dat weet je hopelijk zelf ook.

Mijn tip: doe helemaal NIKS met haar.

Meneertje anoniem
Forum|alt.badge.img

Hoi hoi ik zou het niet doen hoor want het is wel gewoon je oma he

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 27, 2026

Mijn tip is : FORGET IT