Skip to main content

Hallo ik ben een jongen van 15 (Bijna 16) en ik vind mijn zus van 19 bloedgeil.

Het begon ongeveer 1 jaar geleden, ik was alleen in haar kamer en liep langs der kledingkast die openstond en zag  allemaal strings, bhs en lingerie liggen en werd meteen geil. en ik begon regelmatig kleren van der aan te trekken. maar ik geilde ook op de fotos van mn zus. 

Ik wou mijn zus dus echt graag een keer naakt zien maar de badkamer deur doet ze altijd op slot dus kan ik niet fotos maken. Een paar maanden geleden besloot ik een oude telefoon van mn zus te pakken om te kijken wat erop stond. Ik wist de oude data etc te herstellen van de telefoon.  en ik trek daar tot de dag van vandaag nog op af.

Ik zou haar nu dus graag in het echt een keer naakt willen zien maar weet niet hoe en of ik het wel moet doen. Ik zou graag mening en advies willen.

( deel van de tekst verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6. We verwijderen onnodige seksuele details die bedoeld zijn om opgewonden van te worden )

Mooie dromen heb jij.

Ik zou het zeggen tegen je zus dat je haar lekker vind. En dat je haar kleren pakt om op af te trekken.

Omdat als je  betrapt word  door je zus, dan heb je heel wat uit te leggen. 

en al haar kleren van haar  samen terug leggen.

Maar dan word ze boos wss,  dat wil ik dus niet

je hebt ook je gevoelens dus je kunt het haar beter laten weten.

Dat is zeker een interssant gevoel dat je hebt maar als ze bloedrelated is is er wen grote kans dat je zus dit erg raar vind en dat je oueers het gaan komen te weten zowiezo is het verboden om seks te hebben als ze bloedrelated  is als dat je plan was maar het is volgens mij nooit erg om je geil over haar te voelen dus zolang ze daar niet achter komt is het gwn helemaal oke mss moet je wel stoppen met gaar kleding te stelen meisjes ontdekken dat snel genoeg ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie maar zowiezo veel succes hoe je ons op de hoogte ben best benieuwd geworden 😅💓

Reageer