Skip to main content
Vraag

Geilen met een vriend in hotel

• February 3, 2026
  • 6 reacties
  • 975 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Oke ik heb een vraagje aan jullie: Ik ga binnenkort (over een maandje ofzo) met een vriend naar een hotel toe om samen te geilen. nu hebben we al een aantal dingen die we gaan doen (we zijn beide hetro maar we willen experimenteren met elkaar) dan zou je denken? hzo een hotel? Daar heb ik mn privacy. En ja tuurlijk houden we t schoon!

maar nu is mijn vraag: wat kan ik doen met hem. 

We hebben al een aantal dingen:

Elkaar aftrekken

elkaar pijpen

Roze koeken spel (lijkt ons grappig)

Klaarkomen in elkaar zn onderbroek

samen douchen.

En dit natuurlijk over meerdere dagen verspreid anders is t niet te doen

Zet jullie tips hieronder. We doen geen anaal dus daar hoef je niet mee te komen. Voor de rest:

bedenk ons de meest crazy shit!

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 3, 2026

Goedenavond,

je kan elkaar 2 minuten pijpen als je stopt komt er steeds 10 seconden bij, je kan in de douche elkaar inzepen en onder het inzepen ook elkaar aftrekken of pijpen, je kan je vriend blinddoeken of hij jou dan moet jij of hij ergens in de kamer staan naakt dan gaat iemand met de blinddoek om rondlopen op zijn knieën en dan moet hij jou zoeken als die je gevonden heeft moet hij jou pijpen en je ballen likken, je kan elkaar voorvocht/sperma proeven en de allerleukste smeer elkaar piemel in met chocoladesaus en lik vervolgens alles er van af (als je verder wil kan je elkaar ook op de buik insmeren)!

hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?

dit waren mijn tips laat mij even weten wat je er van vind!

groetjes, Jantje 

Forum|alt.badge.img

Jullie zijn toch boven 18 als je meerdere dagen weggaat naar een hotel 

Forum|alt.badge.img

@Anoniemr45t455td  wat heeft het hotel nog meer. Anaal (met condoom). Zoek op het internet naar allerlei standjes.  De een gaat op z’n rug op bed liggen de ander op hem en met jullie stijve op/naast elkaar en lekkere bewegingen maken.  Misschien tussendoor met z’n tweeën naakt op het balkon zitten. S’ochtends in badjas  zonder iets eronder naar ontbijtzaal gaan en gewoon ontbijten. Misschien is er een gewone naaktsauna of naakt wellness in de buurt. Het hoeft niet altijd om sex te gaan om het opwindend te krijgen 

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • February 3, 2026

onder de 18 kan je geen kamer boeken 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 4, 2026

@Maarte_m  Klopt idd maar m’n ouders weten dat ik met een vriend paar daagjes weg wil dus dan boeken hun. Verblijver hoeft geen 18 te zijn heb ik al onderzocht.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 4, 2026

@Anonymous 5343 Nee zijn we niet beide 17