Skip to main content

Heyy, ik heb een vraagje ik heb een stiefzus 15 jaar en ik ben zelf ook 15 ma ik word altijd super geil als zij iets strak aan heeft of een bikini enzo en ik pak ook stiekem fotos van haar. En ik zou haar eigelijk heel erg graag willen vingeren ofzo ma ik vroeg mij af of da er nog mensen zijn die da hebben. En dit normaal is

Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon

Het is heel normaal dat je een meisje leuk vind en geil word, maar (k weet makkelijker gezegd dan gedaan) probeer er niet aan te denken en zoek een ander meisje, je moet nooit iets beginnen met familie, maakt niet uit of t bloed of ni is, stel jullie krijgen ooit wat en het gaat daarna uit ofz is het hartstikke kut

groetjessss van mijjjj


Nee dat moet je niet willen. Dat is incest en dus illegaal. Ik zou het niet doen

Groetjes mij @Anoniemxv 


Niet Doen 

-stiekem fotos nemen NEE - illegaal 

-seks met (stief)familie NEE - komen problemen van  nu of later 

-normaal NEE - zoek gwoon een vriendin

 

 


Nee dat moet je niet willen. Dat is incest en dus illegaal. Ik zou het niet doen

Groetjes mij @Anoniemxv 

Is niet illegaal als het geen bloedverwanten zijn dus stief familie mag het wel mee.


Heyy, ik heb een vraagje ik heb een stiefzus 15 jaar en ik ben zelf ook 15 ma ik word altijd super geil als zij iets strak aan heeft of een bikini enzo en ik pak ook stiekem fotos van haar. En ik zou haar eigelijk heel erg graag willen vingeren ofzo ma ik vroeg mij af of da er nog mensen zijn die da hebben. En dit normaal is


Mocht je dit onderwerp niet kunnen los laten kan je het bespreken met je zus seksuele handelingen met Stieffamilie is niet illegaal maar stel je zou zoiets doen let er wel op dat Julie beiden het willen en dat je het bespreekbaar houd.


Reageer