Vraag

Geile vriend

  • 22 August 2020
  • 10 reacties
  • 1969 Bekeken

Badge

Heyyy,

 

ik zit dus op voetbal en daar douchen we altijd samen, er zijn een aantal geile vrienden met een lul van slap 13 cm en ik zou hun echt zo graag willen pijpen, hun zijn alleen dus echt totaal niet gay. Iemand tips hoe het me toch zal kunnen lukken?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Niet denk ik, sorry 

Ik denk dat je gewoon niet gaat lukken omdat zij. Niet gay zijn

Badge

Heyyy,

 

ik zit dus op voetbal en daar douchen we altijd samen, er zijn een aantal geile vrienden met een lul van slap 13 cm en ik zou hun echt zo graag willen pijpen, hun zijn alleen dus echt totaal niet gay. Iemand tips hoe het me toch zal kunnen lukken?

Ik weet dat 2 van hun het samen gedaan hebben, miss lukt het bij hun. Dan wel tips?

 

Reputatie 7
Badge +5

Je kunt het proberen

zoals Aubien al zei, je kunt het altijd proberen en jij zei dat hij echt totaal niet gay, heeft hij dat zelf verteld of is dat jouw inschatting? Want soms kun je dat soort dingen niet “van buiten” zien, als ik aan mensen (die mij kennen) vertel dat ik (ook) op jongens val zijn ze meestal vrij verbaasd omdat ze het niet verwacht hadden.

^Jasper

Badge

zoals Aubien al zei, je kunt het altijd proberen en jij zei dat hij echt totaal niet gay, heeft hij dat zelf verteld of is dat jouw inschatting? Want soms kun je dat soort dingen niet “van buiten” zien, als ik aan mensen (die mij kennen) vertel dat ik (ook) op jongens val zijn ze meestal vrij verbaasd omdat ze het niet verwacht hadden.

^Jasper

Soms ga ik een beetje aan ze zitten laatst ook tijdens het douchen, hij draaide om en ik raakte “per ongeluk” zijn penis aan, toen zei hij “ gast what the fuck doe je” ik denk dat dat was omdat de douche vol met jongens stond. Eentje heb ik daarstraks gepijpt, het is me gelukt! Ik heb m gepijpt en hij heeft mij in mijn kontje genomen ( is ook in mijn mond klaargekomen) het was heerlijk. Hebben jullie pijptips of überhaupt tips voor seks?

Badge

Deze tekst is verwijderd vanwege overtreden forumregel  2: Ga respectvol met elkaar om.

 

Reputatie 7
Badge +5

Je moet echt je bek houden dit is wel zo ongeloofwaardig je bent net nieuw en 15 jaar.

 

Ookzogeil, met deze tekst kunt je een min puntje krijgen, en met 3 min puntjes wordt je eruit geknikkerd 

Mischien vragen om samen te experimenteren?

Mischien vragen om samen te experimenteren?

ik wil ook experimenteren

 

Reageer