Skip to main content
Vraag

geile vragenlijst Snapchat

• September 26, 2025
  • 26 reacties
  • 4662 Bekeken

Toon eerste bericht

26 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 26, 2026

Hoi ik ben jongen 13 jaar oud en heb paar vragen. Zou leuk zijn als jullie dit invullen zal het zelf ook doen :)

1. Geslacht? Jongen
  2. Leeftijd? 16
  3. Masturbeer je al? Ja
  4. Zo ja, hoevaak per week? 4 a 5x
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat? Ja some
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon? 15
  7. Geil je vaak online met mensen? Ja
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? Alleen bekende
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil? Ja
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet? Foto’s van me pik en aftrekken
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd? Gewoon aftrekken denk ik
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? Ook gewoo naftrekken
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? Ja, Was best lekker
  14. Meisjes: heb je wel is je vingers afgelikt en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat?NVT
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil? Ja want ik ben Bi
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht?Het zelfde als aan het nadere geslacht
  17. Heb je wel is een snapgroep gezeten waarin naaktfoto’s werden gestuurd? Nee
  18. Zo ja, hoe was dat? (Vertel beetje uitgebreid) Nope
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? Alleen met mijn eigen leeftijdsgroep
  20. Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto? Ja, Waren onze piemels samen