Skip to main content
Vraag

geile dingen om te doen alleen thuis

• February 14, 2026
  • 7 reacties
  • 1207 Bekeken

Anonymuis123
Forum|alt.badge.img+1

hoihoi

ik (jongen 16) ben weleens alleen thuis zoals iedereen dat soms is,  en vaak ben ik dan best geil en ga ik aftrekken of zo iets. maar hebben jullie tips voor andere leuke geile dingen die ik kan doen als ik alleen thuis ben, dus zegmaar dingen die je normaal niet doet omdat er andere zijn (bijvoorbeeld in iemand anders kamer masturberen, wat ik al gedaan heb)?

tips van iedereen en alle geslachten zijn welkom!

7 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 15, 2026

Ik zou het huis schoonmaken, een taart bakken, opruimen. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 15, 2026

Hoi, je kan bijvoorbeeld naakt rond lopen en kreunen (als je dat normaal niet doet). Doe alledaagse dingens maar dan naakt. (Liever niet bij voedel voor hygiëne).  Veel succes!

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 15, 2026

Maak van je zelf een filmpje als je bloot bent en met je piemel of kont speelt.

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 16, 2026

Hey ik was keer alleen thuis en heb mijn ex zou komen ik dacht alleen maar ze kwam met twee beste vriendinnen  van haar super knappe meisjes we een leuk middag en avond gehad 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 2, 2026

Gebruik bij het aftrekken van die schoonmaak handschoenen het voelt anders aan op je piemel en zo lijkt het net alsof iemand anders het doet gebruik wel veel glijmiddel

Forum|alt.badge.img+1

Ik zou het huis schoonmaken, een taart bakken, opruimen. 

Beste reactie ooit!!

Forum|alt.badge.img+1

Je kan ook een stuk komkommer afsnijden die iets korter is dan je slappe lul en dan een soort uithollen en dan zo aftrekken