Vraag

geil zusje

  • 3 December 2019
  • 12 reacties
  • 4673 Bekeken

Badge

Hallo,

 

mijn zusje is 7 en ik 16 en ik ga soms haar kamer in en vinger haar zachtjes is dat raar? Ik ben trouwens een jongen

laat me weten


12 reacties

Ik ben 14 en heb ook een zusje. Ze is 11. Wij speelden wel eens doktertje maar nu niet meer. Jij bent 16 en je zusje pas 7. Ik denk niet dat je haar moet vingeren ofzo. Vindt ze het zelf wel goed? 

Ja ik denk niet dat dit niet normaal is. Het verschil is maar liefst 9 jaar en je zusje hoort nog niet op de hoogte te zijn van dit soort seksuele handelingen. Zoek alsjeblieft een vriendin of sex doll want je zusje kan hierin nog geen keuze maken. Hoe dan ook, stop er alsjeblieft mee.

Jij bent niet goed in je hoofd, ik hoop dat je gepakt wordt er een goed van zal leren

Badge

Is dit waar

Badge

Pogg!!

Badge

Wtf, ze kan zich hier later heel slecht over voelen. Ik hoop dat dit fake is want dit gaat te ver. Ze is 9 en jij 16. 16 jarigen zouden verstandiger moeten zijn

Wrm geloven jullir hem, hij zegt op zijn acc een meisje te zijn en heeft een topic. Niet echt geloofwaardig dus.

Wrm geloven jullir hem, hij zegt op zijn acc een meisje te zijn en heeft een topic. Niet echt geloofwaardig dus.

Want meisjes kunnen natuurlijk niet vingeren...

Wrm geloven jullir hem, hij zegt op zijn acc een meisje te zijn en heeft een topic. Niet echt geloofwaardig dus.

Want meisjes kunnen natuurlijk niet vingeren...

Jawel maar in zijn bericht zegt hij een jongen te zijn

Wrm geloven jullir hem, hij zegt op zijn acc een meisje te zijn en heeft een topic. Niet echt geloofwaardig dus.

Want meisjes kunnen natuurlijk niet vingeren...

Jawel maar in zijn bericht zegt hij een jongen te zijn

Goed punt, als het een grap is (niet heel grappig maar stel) dan hoor je wat mij betreft niet thuis op het forum. Sterker nog, is het niet in strijd met een forumregel?

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

 

mijn zusje is 7 en ik 16 en ik ga soms haar kamer in en vinger haar zachtjes is dat raar? Ik ben trouwens een jongen

laat me weten

ben jijj gestoord? als ze er later achterkomt wat het is gaat ze overstuur rakenn hopelijk komen je ouders er achter dat arme kind van 7….

Reputatie 5
Badge +5

gast, ze is 7,doe fucking normaal… dit is HEEL erg… waar haal je het lef vandaan… stel dat je zusje het zegt. wat dan… ga je dan zegen dat je je zusje lekkervind… viezerik… stel da iemand van 16 dat had gedaan bij jou toen je 7 was… 

als je zo doorgaat vind ik je echt sneu.. ga opzoek naar een vriendin en experimenteer daar mee

STOP PLEASE

Reageer