Geil worden van mijn moeder. Is dat normaal?

  • 8 July 2020
  • 6 reacties
  • 1694 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi allemaal!
Ik zit met iets:

Al een tijdje (sinds ik ongeveer 13 of 14 ben), word ik enorm geil als ik mijn moeder bloot zie.

Maar ik schaam me er altijd voor omdat het zo akward overkomt.

Ik durf niet tegen haar te zeggen dat ik haar geil vind als ze bloot is omdat het dan heel akward is.

Moet ik het wel of niet tegen mijn moeder zeggen?

Ik hoor graag jullie reacties!

Liefs,

Daniël

 


6 reacties

Heyy

Ik zou het niet zeggen. Wordt heel ongemakkelijk denk ik. Moet ze ook niet persé weten denk ik. Al blijft het jouw keuze natuurlijk. 

Groetjs

Ik raad het jou af om dit te vertellen.
Wat zou het je überhaupt opleveren?
Het niet vertellen brengt jou even ver en je hoeft het ongemak niet mee te maken.

Om hele ongemakkelijke situaties te voorkomen zou ik dat zeker niet zeggen nee.

Ik snap op zich dat je opgewonden kan worden van een naakt vrouwenlichaam (ongeacht of dat van je moeder is) maar als het verder gaat dan opgewonden worden wordt het vreemd. 

Reputatie 4
Badge +5

Hoi,

Bedankt voor jullie tips. Ik zal t idd voor me houden en gwn doorgaan.

 

En anoniemeboy485 , ik zou net als de rest al zei dit voor je houden. Er staan goede tips al boven dus ik hoef die niet meer te geven.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Reactie aangepast door De Kindertelefoon, aangezien een eerdere post is verwijderd.

Reputatie 4
Badge +5

Om hele ongemakkelijke situaties te voorkomen zou ik dat zeker niet zeggen nee.

Ik snap op zich dat je opgewonden kan worden van een naakt vrouwenlichaam (ongeacht of dat van je moeder is) maar als het verder gaat dan opgewonden worden wordt het vreemd. 

Hoi @xLisa ,

Het gaat niet zo ver dat ik seks met me moeder wil maar het is gewoon dat ik echt heel erg geil word als ik me moeder naakt zie.

 

Reageer