Skip to main content
Vraag

geil worden van kietelen

• August 29, 2026
  • 3 reacties
  • 218 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi Allemaal, 

Laatst zij mn vriendin ineens uit het niks “ ik kan tegen kietelen “ zou zoals jullie weten van mn vorige topics, vind ik kietelen erg intressant. Dus ik dacht van dat zullen we nog wel eens zien. Dus later die avond toen ze aan het omkleden was om te gaan slapen toen liep ze in haar hempje en haar onderbroek. Toen zag ik mn kans, toen heb ik haar met haar handen boven haar hoofd op bed gelegd. En deze met 1 hand vastgehouden en toen ben ik dus boven op haar gaan zitten. Ik zat op haar onderbuik/vagina and if you know you know. Ik kreeg een harde omdat ik haar helemaal gek kietelde. En toen zij ze dus dat ze dan kon voelen op jaar vagina. En toen werd ik rood en heb ik haar als een soort afleiding nog harder gekieteld, ook bij haar dijen, rond de borsten, etc. 

Nu was mn vraag, 

1. Kunnen jullie tegen kietelen? 
  2. Zo nee, welke plekken kun je niet tegen kietelen? En ook intiene zones? 
  3. Hoe oud ben je ?
  4. Geslacht?

En stel alsjeblieft vragen hier over, want is dit raar? Of wat vinden jullie hier van?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 29, 2026

Dit was dus foreplay? Komt niet door het kietelen hoor..

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 29, 2026

Waar door denk jij dan?

Merel12345
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • August 30, 2026
  1. Kunnen jullie tegen kietelen?  Ja 
  2. Zo nee, welke plekken kun je niet tegen kietelen? En ook intiene zones?  Als ze te dicht bij mijn borsten komen
  3. Hoe oud ben je ? 16
  4. Geslacht? Meisje

Hey om dat je stijve had en dat ze voelde snap dat  je vriendin  geil werd ik denk wel dat ze wel meer wil doen met je