Skip to main content
Vraag

geil worden van eigen zusje

• March 20, 2022
  • 8 reacties
  • 2161 Bekeken

Hallo ik ben een jongen van 17 en ik word heel snel geil op mijn zusje van 15 ik kijk vaak naar haar billen en trek ook wel eens op haar insta foto's af. Ik heb zelfs een keer stiekem een foto van haar gemaakt en heb daar daarna ook op afgetrokken. Is dit heel raar of zijn er meer mensen die dit doen 

8 reacties

• March 20, 2022

Het is best normaal, want ik heb vaker zo'n topics gezien. Zolang je geen sex met haar heeft is het niet illegaal 

Neem ook aan dat je zusje niet fijn zou vinden

• March 20, 2022

Als ik je zusje was zou ik het niet fijn vinden. Zeker dat je een foto van haar maakt vind ik eigenlijk niet kunnen.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 20, 2022

Als ik je zusje was zou ik het niet fijn vinden. Zeker dat je een foto van haar maakt vind ik eigenlijk niet kunnen.

Eens. Beter van niet. 

• March 20, 2022

zolang het bij een fantasie blijft en je niemand ermee lastig valt zie ik er toch geen problemen mee?

er zijn genoeg meiden waarop ik fantaseer, ik vertel het ze nooit, dan is dat toch ook geen probleem lijkt me

• March 20, 2022

Nou mij lijkt dit niet goed. Zijn er geen leuke meisjes in je klas waar je mee om kan gaan en dan over dromen? Eigen familie en seksdingen is gewoon niet okè. Sorry

Forum|alt.badge.img

even voor de mensen hier gedraag je even deze jongen vraagt om advies/hulp dus kraak hem dan niet af

wat ik vind is dat je lekker kan doen wat je wil maar dingen zoals fotos maken niet verstandig in het algemeen, zorg dat je er niemand mee lastig valt en zorg er vooral voor dat je zusje er geen last van heeft ik raad het persoonlijk wel af

maar ik kan de situatie niet inzien want ik heb geen zus of zusje

• March 21, 2022

even voor de mensen hier gedraag je even deze jongen vraagt om advies/hulp dus kraak hem dan niet af

vgsm gedraagt iedereen zich fantastisch? 
in mijn ogen word er niet iemand afgekraakt. Iets niet goedkeuren is een mening/advies. Niemand zegt dat hij gek is omdat ie dat doet toch? 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 22, 2022

@kwakend1tje  vind ik ook, en er staat ook een vraag in de topic en die beantwoord iedereen gewoon, en dat mag. Ik zie ook geen verkeerd gedrag hier. Meer een goed bedoeld stevig advies :) krijg ik ook vaak over van alles ;)

Groetjes Julian X