Vraag

Geil worden van car sound?

  • 5 September 2021
  • 3 reacties
  • 616 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Vandaag was ik bij me vriendin waar ik dus verkering mee heb van cheerleading en we zaten lekker op haar bed te chillen. Ik had lekker me bikini topje aan en een mega kort spijker broekje toen ze op eens car sound op YouTube aanzette. Ik hoorde dat en op het begeven moment en ik wed dus best wel geil van die auto geluiden op YouTube plus me meisje wat ook in haar bikini topje zat. Op het begeven moment lagen we allebei in bed met die geluiden aan het voelde gewoon zo fijn. Gelukkig is me vriendin ook fan van sport auto's en ik ook alleen zij van audie en ik van BMW.


3 reacties

Badge

Als jullie het leuk vinden :)

Reputatie 5
Badge +3

Vandaag was ik bij me vriendin waar ik dus verkering mee heb van cheerleading en we zaten lekker op haar bed te chillen. Ik had lekker me bikini topje aan en een mega kort spijker broekje toen ze op eens car sound op YouTube aanzette. Ik hoorde dat en op het begeven moment en ik wed dus best wel geil van die auto geluiden op YouTube plus me meisje wat ook in haar bikini topje zat. Op het begeven moment lagen we allebei in bed met die geluiden aan het voelde gewoon zo fijn. Gelukkig is me vriendin ook fan van sport auto's en ik ook alleen zij van audie en ik van BMW.

Het mooie van carsound is de trillingen als je in een echte omgebouwde auto zit!

op youtube is daar veel van te vinden

-Onnodige quote verwijderd-

Ik weet het omgebouwde auto's zijn echt leip ik wil zo graag met me vriendin een keer naar zo meeting heen. Ik denk dat ik ook gewoon dan me bikini topje aan doe ik wil echt die trillingen in me buik voelen. Wij hebben thuis een BMW echt zo fijn gevoel zomers als we naar het strand gaan. ik zit dan in de stoel voorin onderuit gezakt voeten op dashboard blikje Red Bull bikini aan en dan puur genieten van het geluid van die motor. Alhoewel me vriendin haar ouders zijn auto er ook best mag wezen Audi geeft ook een mooi geluidje alleen het is een lage auto. Ik ben meisje en ben gewoon auto fan ik heb zelfs een BMW tattoo achter op rug laten zetten sommigen vinden het niks en sommigen zeggen het is gewaagd wat je hebt gedaan we doen het je niet na. Me vriendin vindt het echt mooi en ze heeft zo iets het past helemaal bij Tessa we houden allebei van leipe auto's en we zijn cheerleader allebei. 

Reageer