Beantwoord

geil worden spannender

  • 8 September 2018
  • 17 reacties
  • 8823 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een meisje die graag aan seks denkt en aan me borsten likt en betje zuigt en streel me borsten en knijp er in en ik doe over me clitoris vrijven en vingeren en neuk bewegingen maken op me knuffel (schaam me er voor) maar het is kappot lekker maar word betje saai wat kan ik ook doen

en is het raar dat ik aan seks denk dat ik kappot geil word

en als je een jonge bent en je ziet me lopen zou je dan geil worden ben 1,67cm en heb lang blond slaghaar en brede heupen en en taille en cuf F tieten en redelijk dikke kont en wel betje mollig
zo zie ik er uit zou je om mij geil worden
zo ja wat zou je doen
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 September 2018, 16:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

17 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Misschien is een seksspeeltje aanschaffen een idee. Het is niet raar dat je aan seks denkt en daar geil van wordt.

zo zie ik er uit zou je om mij geil worden
Nee
zo ja wat zou je doen
Doorlopen
hoe zie je er dan uit staat er niet bij daan
o wacht las verkeert?
Als @daan dat zou willen delen dan zou ie het vgm wel zeggen of al gezegd hebben.

Bovendien wijs ik je erop dat anonimiteit centraal staat hier, even dat je het echt weet.

- Groetjes van Maii.
hey!
schaf een seks speeltje aan dat is namelijk ook veiliger dan zelf iets in elkaar te knutselen.
en nee ik wordt er niet geil van want om een omschijving wordt ik niet wijzer.

gr. sayittomy
Je kan inderdaad
Een seks speeltje aanschaffen maar lijkt mij het geilst om het met dagelijkse voorwerpen te doen zoals een zaklamp of een komkommer of een peen en ijsblokjes zouden ook heel lekker moeten zijn

En ja Oke zou wel heel erg opgewonden van je raken als je niet te dik zou zijn maar als je maar een klein beetje mollig zou zijn dan zou je perfect zijn

Ik zou naar je toe lopen en heel stiekem ergens mijn snap insta en telefoon nummer in je broekzak of ergens anders stoppen zodat je het wel merkt en dat je dan Weet dat het van mij is en dan hopen dat je me toevoegd op snap zodat we leuke fotoโ€™s kunnen uitwisselen
ik denk dat ik wel een beetje geil zal worden...
Badge
Ik wil wel sex
Reputatie 1
Badge +1
Ik zou eerst kennis willen maken en dan lekker chillen. Dan als het klikt dan zou ik die persoon mee uit vragen naar een restaurant. ๐Ÿ˜

-- De tekst is aangepast omdat deze in strijd is met forumregel 7
Ik zou je wel willen zien lopen
@ Meisjegeheimpje

Ik zou je wel geil vinden denk ik, heb je een lekker kontje? en je hbet cup f? hoe oud ben je dan?


onnodige quote verwijderd
Ik zou dan wel met je naar bed willen als ik je leeftijd weet๐Ÿ˜‰
ik ben een meisje die graag aan seks denkt en aan me borsten likt en betje zuigt en streel me borsten en knijp er in en ik doe over me clitoris vrijven en vingeren en neuk bewegingen maken op me knuffel (schaam me er voor) maar het is kappot lekker maar word betje saai wat kan ik ook doen

en is het raar dat ik aan seks denk dat ik kappot geil word

en als je een jonge bent en je ziet me lopen zou je dan geil worden ben 1,67cm en heb lang blond slaghaar en brede heupen en en taille en cuf F tieten en redelijk dikke kont en wel betje mollig
zo zie ik er uit zou je om mij geil worden
zo ja wat zou je doen

Ik denk wel geil ja๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ ( dees naam is trouwens niet me real naam )
Ik zou je wel geil vinden hoor en als we alleen waren zou k Gwn tegen je vragen om te neuken๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜˜
*kapot
Ik zou je wel geil vinden hoor en als we alleen waren zou k Gwn tegen je vragen om te neuken๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜˜
''Interpol wants to know your location''
Reputatie 3
Badge +2
Hoi allemaal,

Omdat er via dit topic te veel naar persoonlijk contact wordt gezocht wat in strijd is met forumregel 6 en 7 wordt dit topic gesloten.

Groetjes,
Griselle van De Kindertelefoon