Skip to main content
Vraag

geil worden

• August 20, 2026
  • 6 reacties
  • 714 Bekeken

ik ben een jongen van 13 en ben de komende 2 dagen alleen thuis wat is geil om te doen want ik ben een beetje klaar met aftrekken enzo weten jullie iets anders alvast bedankt

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 20, 2026

Hey anoniem,

Ik snap je gedachte, je kan lekker doen wat je wilt dan.
Wat ik altijd erg lekker vind en geil van word is naakt door het huis lopen, soms met de gordijnen open (maar hiervoor moet je wel goed uitkijken dat je niet te zichtbaar bent!)
Wat ik zelf ook vaker heb gedaan is een eigen seks speeltje maken, zoals een neppe kut.
Dit deed ik altijd met sponsjes en latex handschoenen.
Hierover valt wel wat te vinden op internet.
Je stopt 2 sponsjes in een latex handschoen (allebei met de zachte kant aan dezelfde kant)

Dit doe je met 2 handschoentjes (dus 4 sponsjes in totaal)

Plak de handschoentjes aan de achterkant dicht met tape.

Dan leg je beide zachte kanten tegen elkaar aan en moet je deze aan de zijkanten strak aan elkaar plakken.

Dan heb je een soort doorgang waar je je pik in kan stoppen.

Ik gebruikte hier altijd vaseline en baby olie voor want dat glijd lekker lang, maar je kan ook prima glijmiddel gebruiken en als je echt niks anders hebt iets van bodylotion crème of wat hier op lijkt.

Hopelijk kan je wat met deze tips.

Ben benieuwd wat je hebt gedaan of gaat doen, dus laat maar weten wat je hebt gedaan!

Groetjes mij

• August 21, 2026

dankje ik ga die met de neppe kut is even uit proberen en naakt rondlopen ook

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 21, 2026

In je gezicht klaar komen of je sperma opvangen in een bakje dat vind ik heel geil, wat ik ook geil vind is m'n hand in m'n anus te duwen en m'n prostaat te verwennen, als je niet je hand erin kan doen moet je het met veel glijmiddel doen en met eerst 1 vinger dan 2 dan 3 dan 4 dan 5 en dan je hele hand LET OP! Dit kost wel even tijd je doet er de hele dag over, en als het pijn doet moet je het rustiger aan doen

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 24, 2026

dankje ik ga die met de neppe kut is even uit proberen en naakt rondlopen ook

Graag gedaan. 

Die neppe kut is makkelijk te proberen. 

Hoe waren je dagen alleen, wat heb je gedaan?? 

Ben erg benieuwd hoe geil je het hebt gehad 😳🙊 

Maya_
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • August 25, 2026

Hoi,

Het begint op een chat te lijken, letten jullie daarop? Zie ook regel 5:

5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Groetjes, Maya (De Kindertelefoon)

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 26, 2026

Een beetje olijfolie op je handen of p*k smeren en dan aftrekken. Heerlijk!