Skip to main content
HELP......ik word geil ban tafels is dit normaal
hoe bedoel je geil van tafels gewoon as je er langs loopt en ze ziet of als je tegen aan stoot
Gwn al ik er langs loop
weetje ik denk niet dat het raar is je hebt zelfs mensen die geil worden van brooddozen dusss. je moet niet denken dat het raar is... ookal is het mss best vervelend en ik word trwns ook vn iets "raars" geil hoor :(
Ieder z'n ding toch, ik zag eens een filmpje over een man die geil wordt van autowielen...
Beste forumleden,

Willen jullie de forumregels in acht houden? Oftewel, ga respectvol met elkaar om en reageer positief op elkaar (forumregels 2 en 4). Het is heel goed dat je elkaar af en toe een corrigerende reactie geeft, maar ga liever niet in discussie. Mocht je iets ongepast vinden dan kun je dit ook melden bij de moderators (forumregel 5). Kijk voor de regels nog even op http://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-kindertelefoon-13244/

Groetjes van de Kindertelefoon
Sorry, maar hij heeft er al last van, hij zit al met zichzelf. Hij zoekt een beetje steun en dan krijg je dit. Waarvoor maak je een account aan op de kindertelefoon als je zo gaat zitten reageren? Dus ik meld het bericht als ongepast.
Volgens mij komt dit best vaak voor, mensen die geil worden van bepaalde dingen. Je bent niet de enige, dus zit er niet te veel mee! 

Xxx

een gekke fetish is normaal hoor!

Ik zelf wordt geil van vore

Ik word hier heel geil van

Reageer