Skip to main content
Vraag

geil van strings

• April 23, 2025
  • 5 reacties
  • 725 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hallo ik vraag me af of meerdere mensen dit hebben 

ik wordt soms best wel geil als ik bijv strings aan de wasliin of wasrek zie hangen bij bekende/onbekende mensen 

ook als ik soms bij mensen ben kijk ik wel eens in de wasmand of er ook een gedragen string ligt hier wordt ik best wel geil van

hebben meerdere mensen dit ?

5 reacties

Forum|alt.badge.img

omdat niemand reageert, reageer ik wel voor je.

ik heb dit ook, is ook volkomen normaal hoor, ik heb zelf eigen strings gekocht die ik draag als ik geil ben en alleen ben, daarna masturbeer ik ook. (ben een jongen hoor) eerst pakte ik die van mijn moeder, en nu speur ik soms nog in haar laatje. bij anderen thuis zou ik niet gaan kijken, dat voelt voor mij gek. koop anders lekker je eigen! en zoek dan online welke je wilt en als je dan in de winkel bent zeg je, mijn moeder zocht deze. succes!

• July 18, 2025

@sven2008  ik heb niks met strings. Maar afgelopen winter had m’n moeder volgens mij een rare bui. Haar hobby is o.a. naaien, ze kwam toen naar mij en m’n broertje om bij ons “iets op te meten”. We moesten onze broek en onderbroek omlaag doen en begon te meten maar dus ook onze balle(tjes) en onze piemel slap en stijf. Ik had zoiets van zal wel. Een week later had ze de strings klaar voor ons. Het was een ‘touwtje’ tussen onze billen en langs onze heupen en een mini stukje stof voor onze balle(tjes) en een stukje stof waar ze een soort ‘koker’ van gemaakt had waar onze piemels in moesten die ze vast had gemaakt aan het andere stukje stof. Bij een slappe hadden we nog ruimte en bij een stijve zat ie precies om onze piemels gesloten. Rare moeder heb ik soms🙈

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 19, 2025

@Aubien wanneer dragen jullie dat dan?

• July 19, 2025

@Aubien wanneer dragen jullie dat dan?

Niet vaak maar als ik bv uit school kom en ik hoef nergens meer naartoe dan gaan bij mij altijd gelijk al m’n kleren uit ( maar dat is normaal bij ons) en dat heeft ze soms die string op m’n bed gelegd met de boodschap om die dan aan te trekken. En dan loop ik naar beneden 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 22, 2025

@Aubien dat is inderdaad raar, om je zoontjes in zo’n sexy string te laten rondlopen (tenminste, die strings lijken wel sexy, zoals je ze beschrijft).