Skip to main content

Hallo,

ik ben JSD, 16 jaar, biseksueel. Sinds mijn 15e merk ik dat ik me seksueel aangetrokken voel tot mensen/kinderen die veel jonger zijn dan ik. Ik voel me aangetrokken tot jongens/meisjes van 6 t/m 13 (en ‘natuurlijk’ ook m’n eigen leeftijd). Maar dus zowel jongens als meisjes.

Het begon allemaal met mijn fetish voor van die gladde sportbroeken, meestal van Nike of Adidas (geen joggingbroeken). Ik word daar heel geil fijn, omdat  het echt een geweldig zachte stof is die zo goed voelt tegen je lul aan en waar je zo lekker over heen kan wrijven… Hebben meer mensen dat?

Anyways. Ik zag laatst jonge jongens (7, 8 of 9) voorbij fietsen met een lange sportbroek aan (waarschijnlijk kwamen ze terug van voetbal ofzoo), De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud of links op het forum). Dat had ik ook een keer met een jongen van 12/13, maar dat is denk ik minder raar.

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud of links op het forum)

Dus, twee vragen:

• Hebben meer mensen een fetish voor van die gladde sportbroeken / vinden mensen dat geil?
  • Ben ik een pedofiel / is het raar om te fantaseren over seksuele activiteiten met zúlke jonge kinderen, of is dat gewoon de puberteit en het feit dat ik een hormonencocktail ben?

Ik ben er namelijk heel erg bang voor dat dit zich doorzet en dat ik later met mijn eigen kinderen pedofiele gedachten krijg of als ik ouder dan 18 wordt... Help! 

Bedankt voor het lezen en hopelijk kunnen jullie me verder helpen!

~ JSD

1. Zelf niet, anderen vast wel
  2. Hormonencocktail

Sportpakken vind ik niet echt geil, sportlegging die erg strak zitten miss wel als het m’n vriendin was

Bel of chat met de kindertelefoon of tejo huis. Die weeten veel beter wat er is en wat je er aan kan doen. 

1ik begrijp je maar ik heb het zelf niet.

2 ik vind het raar

Bedankt voor jullie reacties. Anderen?

Nee, het lijkt me niet raar.  Als het na de puberteit nog voorkomt zou het wél een probleem worden. 

Reageer