Skip to main content
Vraag

geil van speedo's tijdens wedstrijdzwemmen

• August 6, 2026
  • 6 reacties
  • 801 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik word altijd zo geil van speedo's en ik zit op wedstrijdzwemmen en een probleem is ik krijg altijd dan een stijve + we douchen allemaal naakt en ja ik sta daar telkens met een stijve, ben ik de enige en word er bij jullie ook wat handelingen uit gevoerd?

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • August 6, 2026

maakt toch niet uit of je een stijve piemel krijgt of niet, je piemel doet het en anderen krijgen misschien ook wel eens stijve piemel. ik sta ook wel eens met eens stijve piemel in de kleedkamer maar dat gebeurt gewoon.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 6, 2026

Het gebeurt gewoon je kan er niks aan doen

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 25, 2026

Ik zit ook op zwemmen en moeten ook speedo etc aan maar wij krijgen ook allemaal een stijve van elkaar ook tijdens het douchen maar echt gewoon tijdens de training 

onze trainer ziet dat soms ook wel en laat ons soms is wat eerder gaan zodat we wat kunnen doen in de kleedkamer 

We hebben best vaak afgetrokken in de kleedkamer en ook gepijpt enzo. ook wordt er wel is geneukt 

laatst hebben we zelfs allemaal een buttplug voor de training in gedaan en daarna eruit gehaald dat was zo geil

koeski
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • August 26, 2026

@Ano2026 Dat is zo onrealistisch

furina
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 26, 2026

Nepppp🙄🙄🙄🙄

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 27, 2026

Mensen zoeken serieuze antwoorden op deze vragen, geen fantasie. Er is echt geen trainer die denkt.

"allemaal stijve? ga maar lekker in de kleedkamer met elkaar bezig"

Dat er soms dingen kunnen gebeuren in kleedkamers? Ja tuurlijk maar dit verhaal? Nee