Geil van Schoenen?

  • 26 June 2018
  • 3 reacties
  • 1164 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 15 jaar. Ik heb een crush op een jongen en die heeft heerlijke (nog warme) sneakers(vans old school). Ik ga tijdens gym altijd 'naar de wc' om aan zijn schoenen te likken, en aan zijn/andere klas genoten hun schoenen te ruiken. Ik kom vaak klaar in zijn vans en ik vind het dan heel geil dat hij ze dan aandoet. Ik heb ook stiekem foto's gemaakt van zijn schoenen, en daar kom ik dan thuis nog vaak op klaar. Ik neem soms ook een sok van hem mee en daar ruik ik dan aan tijdens het fappen. Ik heb ook wel eens een gym-shirt van hem mee naar huis genomen en daar heb ik heel lang op gefapt. het is jammer dat zijn geur er uit is. Ik ben heel verliefd op hem maar er werd in de klas ooit gevraagd aan hem wat hij zou doen als zijn kind homo zou zijn. Hij zij dat hij zijn kind dan beter zou opvoeden. Moet ik tegen hem zeggen dat ik hem leuk vind? Want ik wil zo graag bij hem zijn.
Mvg, Anoniem.

3 reacties

Badge +3
hey!

heb je die sok en dat shirt wel teruggegeven?
En mensen doen anders in de klas en zeggen dan gwn dingen om niet raar bekeken te worden, als je het hem een x vraagt als je alleen met hem bent dan kan hij misschien wel anders reageren dan in de klas. En probeer anders gwn een keer met hem af te spreken ofzo. En over die sok en het shirt mocht je die nog hebben en hij weet dat hij ze kwijt is, dan zal ik ze wel ff teruggeven anders heb je dus eigenlijk een soortvan gestolen. en wat is vans?

hopelijk heb je hier iets aan!

ik zal ook nog antwoorden op andere vragen mocht je die hebben.

groetjes F1fan
Die sok en dat shirt heb ik bij de gevonden voorwerpen gelegd.. Vans zijn gewoon een merk van schoenen, bedankt mvg anoniem
Ben het niet eens met F1FAN, als hij zo over homos praat is hij er waarschijnlijk geen. Je kunt het beter niet vertellen, daarmee bespaar je jezelf misschien wel een hoop ellende.

Reageer