Skip to main content

geil van meisje uit mijn klas

• February 2, 2026
  • 7 reacties
  • 832 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hii Forum, ik zit sinds dit jaar in een nieuwe klas omdat het niet goed ging in de oude klas

en sinds een paar maanden wordt ik de hele tijd geil van een meisje uit de klas als ik langs haar loop krijg ik gelijk een stijve piemel.

Mijn vraag ik dus ik denk dat ik op haar verliefd ben maar dat wil ik helemaal niet zijn wat moet ik doen    

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 2, 2026

Ik zou gwn beginnen met snap toevoegen beetje praten enzo en dan kijk je wel verder

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 2, 2026

praat gewoon met haar, ze zit toch in je klas dus gewoon praten is niet iets raars, wie weet klikt het wel:)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 4, 2026

hallo

maar ik weet al dat ze mij niet aardig vindt

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 4, 2026

Hij  dat had ik ook maar ik ben wel naar haar toegaan en het nu mijn ex en we hebben wel leuke tijd gehad samen  ook met sex en met trio 

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 8, 2026

-onnodige quote verwijderd-

Ik heb jongen in de klas die zit naar mij aan kijken die ook mij geilt en zo  ik weet via een andere jongen dat hij op  mij aan het aftrekken is met een foto van Insta  samen met mijn beste vriendin  

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 11, 2026

-onnodige quote verwijderd-

Ik heb jongen in de klas die zit naar mij aan kijken die ook mij geilt en zo  ik weet via een andere jongen dat hij op  mij aan het aftrekken is met een foto van Insta  samen met mijn beste vriendin  

Hey

Wat heb je tegen die jongen gezegd dan en wat heeft je beste vriendin er van gezegd of van vind 

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 12, 2026

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

@Jeffrey 

Ja mijn best vriendin is naar hem toe gegaan dat hij niet zo raar moest doen op ons we hebben  geblokkeerd op alles