Vraag

geil van hetzelfde geslacht maar niet verliefd

  • 29 March 2020
  • 15 reacties
  • 2022 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een jongen,

Ik ben geil van jongens en niet van meisjes maar ben wel verliefd op meisjes en niet op jongens.

Kan dit tijdens seks met een vrouw problemen veroorzaken later?


15 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Jongen2007 ik heb precies het zelfde dan jij (ik ben 13)

Reputatie 5
Badge +5

Volgens mij willen wij alleen experimenteren met jongens omdat dat gewoon kan. En die ervaring heb ik dan wel

Maar waarom worden wij dan niet geil van meisje

Volgens mij willen wij alleen experimenteren met jongens omdat dat gewoon kan. En die ervaring heb ik dan wel

Waarom worden wij dan niet geil van meisjes

Reputatie 5
Badge +5

Ik denk omdat meisjes op onze leeftijd het ook zo doen met andere meisjes en niet met jongens. Als jongens en meisjes op onze leeftijd met elkaar bezig zijn dat er dan na 9 maanden rare dingen gebeuren. Denk ik

Ik denk omdat meisjes op onze leeftijd het ook zo doen met andere meisjes en niet met jongens. Als jongens en meisjes op onze leeftijd met elkaar bezig zijn dat er dan na 9 maanden rare dingen gebeuren. Denk ik

Wat bediel je dan met rare dingen

Reputatie 4
Badge +3

Biseksueel en heteroromantisch.

je wil seks met beide geslachten, maar een relatie met het andere geslacht

zou dat het kunnen zijn, of wil je gewoon experimenteren?

Biseksueel en heteroromantisch.

je wil seks met beide geslachten, maar een relatie met het andere geslacht

zou dat het kunnen zijn, of wil je gewoon experimenteren?

Ik denk alleen exoerimenteren nog want ik word verliefd op meisjes maar word nu niet geil van meisjes

Reputatie 5
Badge +5

Ik denk omdat meisjes op onze leeftijd het ook zo doen met andere meisjes en niet met jongens. Als jongens en meisjes op onze leeftijd met elkaar bezig zijn dat er dan na 9 maanden rare dingen gebeuren. Denk ik

Wat bediel je dan met rare dingen

Zwanger haha, maar dat is een grapje

Reputatie 5
Badge +5

Is de leeftijd denk ik

Is de leeftijd denk ik

Ok de het komt wel goed

Hallo ik ben een jongen,

Ik ben geil van jongens en niet van meisjes maar ben wel verliefd op meisjes en niet op jongens.

Kan dit tijdens seks met een vrouw problemen veroorzaken later?

Nee dit kan geen problemen veroorzaken, hoe ben je erachter gekomen dat je jongens geil vind? 

Badge

 

 

 

 

Het is heel normaal, ik heb het ook en ben 13 jaar, maar waar ben je dan geil op??

 

Reputatie 2
Badge +1

Heyy, er zijn genoeg mensen die homosekseel zijn en heteroromantich (:

 

Kan inderdaad goed zijn dat het later problemen kan veroorzaken maar er zijn genoeg mensen die ook asexual of aromantic zijn. Zoek een vriendin die asexual is en neem een open relatie, probleem opgelost en er zijn nog heel veel andere mogelijkheden dus geen zorgen (:

 

Sleepwell ❤️

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk omdat meisjes op onze leeftijd het ook zo doen met andere meisjes en niet met jongens. Als jongens en meisjes op onze leeftijd met elkaar bezig zijn dat er dan na 9 maanden rare dingen gebeuren. Denk ik

Niet perse

Ik ken velen die homoseksueel zijn en heteroromantich

Reageer