geil praten

  • 15 December 2019
  • 14 reacties
  • 1180 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ok dus ik vind het leuk om met mensen te praten als ik geil ben want dan word ik nog geiler en dan word die gene ook geil maar ik kan de laatste tijd niemand vinden, hebben jullie tips van sites of apps waar ik heen kan gaan 

 

Ik weet dat je geen gegevens mag vertellen hopelijk mag dit wel anders halen ze het wel weg.

Ik ben 15 trouwens en een meisje.

 

Gr. Pearl


14 reacties

Hallo Pearl :)

Je kan misschien gewoon bellen met een vriend(in) om het over iets te hebben zodat je geil wordt.

-Dr8gon99

Ik zou wel graag geil met je praten maar hier mag je helaas geen gegevens delen  

Hallo Pearl :)

Je kan misschien gewoon bellen met een vriend(in) om het over iets te hebben zodat je geil wordt.

-Dr8gon99

Ja mijn vrienden hebbdn nog niks daar mee die vinden alleen menstruatie al raar om over te praten dus dat word het niet

Ik zou wel graag geil met je praten maar hier mag je helaas geen gegevens delen  

Ja das vaak dan wil je wel maar mag je geen gegevns uitwisselen

 

Hebben nog meer mensen tips voor mij?

 

Ga op omegle daar heb je direct prijs 

 

Reputatie 5
Badge +3

Ga op omegle daar heb je direct prijs 

 

Omegle is zo bagger de laatste tijd...

Reputatie 5
Badge +3

Hebben nog meer mensen tips voor mij?

 

Is het praten of is lezen ook al genoeg?

Ok dus ik vind het leuk om met mensen te praten als ik geil ben want dan word ik nog geiler en dan word die gene ook geil maar ik kan de laatste tijd niemand vinden, hebben jullie tips van sites of apps waar ik heen kan gaan 

 

Ik weet dat je geen gegevens mag vertellen hopelijk mag dit wel anders halen ze het wel weg.

Ik ben 15 trouwens en een meisje.

 

Gr. Pearl

Zou ook wel willen maar ja die regels he

 

Hebben nog meer mensen tips voor mij?

 

Is het praten of is lezen ook al genoeg?

Het lezen vaak ook al maar het pratwn is ook super 

 

 

Maar ik ben nou door een spelletje inaanraking gekomen met 2 jongens en die zijn echt aardig ik geef trouwens geen gegevens ofzo door 

Hallo Pearl :)

Hoe oud zijn die jongens eigenlijk? Leeftijd is wel een belangrijke factor in of dit acceptabel is in de maatschappij. Ik vindt het niet erg maar mensen kunnen het wellicht absurd vinden ALS de leeftijd teveel afwijkt van de ander.

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge +1

Ok dus ik vind het leuk om met mensen te praten als ik geil ben want dan word ik nog geiler en dan word die gene ook geil maar ik kan de laatste tijd niemand vinden, hebben jullie tips van sites of apps waar ik heen kan gaan 

ik zou dat ook graag willen miss kan je even je insta naam plaatsen en iedereen die zin  heeft gaat je dan dmen het wordt toch verwijderd 

 

Ik weet dat je geen gegevens mag vertellen hopelijk mag dit wel anders halen ze het wel weg.

Ik ben 15 trouwens en een meisje. 

 

Gr. Pearl

 

Hallo Anoniemjongen 14 :)

Zij kan, als ik het goed heb, een officiele waarschuwing krijgen als zij haar insta hier in dit topic neerzet omdat het niet is toegestaan volgens regel 7 in de forumregels. Ik kan het fout hebben qua die officiele waarschuwing maar ik denk dat ik het goede antwoord geef.

-Dr8gon99

Hallo Pearl :)

Hoe oud zijn die jongens eigenlijk? Leeftijd is wel een belangrijke factor in of dit acceptabel is in de maatschappij. Ik vindt het niet erg maar mensen kunnen het wellicht absurd vinden ALS de leeftijd teveel afwijkt van de ander.

-Dr8gon99

Net als mij 15 jaar 

Reageer