Skip to main content
Vraag

geil plassen

• December 25, 2025
  • 9 reacties
  • 1018 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoii 

dit is een hele dringende vraag want k wou weten wat jullie de aller geilste manier vinden om naar de wc te gaan want ik weet het even niet en ik wil zo graag iets anders proberen dan gwn normaal op de wc zitten

pls help me

9 reacties

Forum|alt.badge.img+2

Ik vind andersom naar de we het geilste of staand maar ga dan niet piepen aleen plsssen en staand bedoel ik dan op de wc staan 

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 25, 2025

Ja misschien staand plassen proberen. Anders heb je sommige mensen die in hun broek plassen die dat geil vinden idk verder 

snap ook niet dat je plassen geil maar ieder z’n hobby’s 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • December 25, 2025

Ehh 😬❓️ Sorry wat is er nou geil aan plassen? Het hoort gewoon bij jouw lichaam en bij iedereen. Ik zou zeggen, ga gewoon plassen.

Liefs Yusa 😘

• December 26, 2025

@anoniempe  geen idee laat het iemand anders bij je doen

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • December 26, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Hoii ​@anoniempe 

Als er een wasbak is en ik kan erbij met mn kut probeer ik daar ook wel eens in te plassen.

Liefss Esmee😘

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 1, 2026

Ben je een jongen of meisje? Dan kan ik je helpen…

Forum|alt.badge.img

@anoniempe Ik vind het soms gel en me vrindin ook om samen naar de wc te gaan om te plasen en dan doe ik het in der je wet wel en zij terwel ze op me schoot ziten en dan zoenen we er bij

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 2, 2026

Ben je een jongen of meisje? Dan kan ik je helpen…

Meisjr

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 2, 2026

Als je een meisje bent heb ik misschien wel een paar ideeën.

• je kan andersom op de wc gaan zitten dus met je gezicht naar de muur.
  • je kunt op de bril gaan staan en dan vanaf boven in de pot mikken.
  • je kunt op de deksel gaan zitten en gewoon over de hele pot heen plassen (zullen je bovenbenen wel flink nat worden).
  • je kunt wellicht met behulp van je vingers je plas tegen houden of richten, zo kun je ook tegen de muur aan plassen.
  • je kunt zo ook gaan liggen en dan over jezelf heen plassen, zou dan wel op een handdoekje gaan liggen.
  • Je kunt ook in een beker plassen en het daarna proeven.
  • of wat sommige ook geil vinden is gewoon simpelweg in hun broek plassen. Dit kan met zwemmen in bikini, zodat het niet opvalt of bijvoorbeeld ook tijdens of na het sporten. Zou dan wel adviseren om een zwarte legging te dragen en parfum mee te nemen. Zo kan niemand het zien of ruiken!

hopelijk heb ik je een beetje geholpen!