Geil op school

  • 30 November 2021
  • 4 reacties
  • 1601 Bekeken

Badge

Ik was dus vandaag op school, alleen ik was echt heel geil. Ik ben naar de WC gegaan maar ik durfde niet te masturberen, ondanks dat er niemand was en ik nog 10 minuten had voor de les begon. Heeft iemand tips? Of hebben jullie dit ook wel eens?


4 reacties

Dat is af en toe heel erg logisch. Ik zou je de tip geven masturberen en school gescheiden te houden anders word het het nieuwe normaal. Mocht het gevoel nou meerdere keren voorkomen zou ik je er een keertje aan over geven en dan kan je hiermee het gevoel van geil op school onderdrukken waarschijnlijk omdat het spannend is om betrapt te kunnen worden. Wanneer je het gevoel krijgt van dat het normaal is moet je stoppen. Dan is de spanning er vanaf. Het is dus normaal en het kan iedereen gebeuren. Kan je het niet onderdrukken? Doe het dan op school maar weet de grenzen. 

Reputatie 3
Badge +2

Hey! Dat hebben meerdere kinderen. Hoewel ik niet weet van hoe het is om geil te zijn als een meisje, raad niet aan raad om op school te masturberen. Ookal ken je de grenzen. Het zou eens kunnen zijn dat je perongelukt kreunt en dat iemand je betrapt. Dat zou niet best zijn. Dus ik raad je aan om het gewoon vol te houden en thuis masturbeert.

Reputatie 2
Badge +1

Hey! Dat hebben meerdere kinderen. Hoewel ik niet weet van hoe het is om geil te zijn als een meisje, @Anoniemetjee je kan geil zijn of voelen als en meisje. Meisjes zijn ook gwoon geil .het is prima als jij het niet ervaart maar zo lijkt het of alle meisjes niet met dit soort dingen zitten. 

 

Los van wat er boven staat. Ik zou mastruberen.  Het is niet handig als je kreunt . Dan moet je het echt niet doen. maar het is denk ik beter dan geil naar de les. Je kan je dan toch niet concentreren op de les? Of ik heb het fout. 

Maar ik begrijp wel dat ze het niet gepast vinden.

 

Reputatie 4
Badge +3

laat ze lekker kletsen.

als je zin hebt, lekker vingeren of zo. gewoon zorgen dat je niet betrapt wordt, Doe ik ook wanneer ik zin heb, ook op school.

 

xx

Rox

Reageer