Vraag

geil op school

  • 10 May 2021
  • 4 reacties
  • 542 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik was laatst echt super geil op school en weet niet wat ik dan moet.

Iemand tips?


4 reacties

Reputatie 2
Badge

Bedoel je om er vanaf te komen? Wat bij mij helpt is aan normale dingen denken. Beeld je in dat je de afwas doet, of bij je oma op bezoek gaat ofzo. Een alternatief is om naar de wc te gaan en te masturberen om er vanaf te raken

Bedoel je om er vanaf te komen? Wat bij mij helpt is aan normale dingen denken. Beeld je in dat je de afwas doet, of bij je oma op bezoek gaat ofzo. Een alternatief is om naar de wc te gaan en te masturberen om er vanaf te raken

Eens. Ik zou kiezen voor de eerste optie, want WC's op scholen zijn vaak niet de meest prive plaatsen, tenzij het echt niet anders kan. Echter denk ik dat dat niet perse nodig zal zijn.

Reputatie 2
Badge +4

Hii! Als je geil wordt op school dan zou ik gewoon iets gaan doen waardoor je dat niet meer bent of aan iets denken wat niet zo geil is. Misschien helpt dit wel. 

 

Reputatie 3
Badge +2

Bedoel je om er vanaf te komen? Wat bij mij helpt is aan normale dingen denken. Beeld je in dat je de afwas doet, of bij je oma op bezoek gaat ofzo. Een alternatief is om naar de wc te gaan en te masturberen om er vanaf te raken

Eens. Ik zou kiezen voor de eerste optie, want WC's op scholen zijn vaak niet de meest prive plaatsen, tenzij het echt niet anders kan. Echter denk ik dat dat niet perse nodig zal zijn.

Als je oppast kan dat prima, je kan als je het juist doet zelfs tijdens de les aftrekken (doe toch maar niet want je kunt altijd betrapt worden), maar verder sluit ik me aan bij harry42

Reageer