HAY
Dus ik (14) heb een grote crush op mijn nicht (15). Elke keer als ik aan het aftrekken ben denk ik aan haar. Ik heb haar ook al meerdere keren naakt gezien zonder dat ze het weet (logeerpartij, badkamer, douche, zwembad kleerkamer, naaktfotos uit haar gallerij) en zou haar zo graag willen vingeren. Toen ze bij mijn opa bleef slapen en ik ook, ben ik naar haar koffer gegaan en haar slip en bh gepakt. We lagen samen in bed en ik heb zitten aftrekken in haar slip. Nadien is het me gelukt om haar blote vagina aan te raken toen ze sliep. Ik ging naar bed met een beetje spijt van wat ik gedaan had. Toen ik wakker werd, had ik mn broek niet meer aan. Ineens zat mn nicht me te bekijken. Ze had haar slip met mn sperma gevonden en ik vroeg waar mn broek was. Ze had die uitgedaan en verstopt. Voor ik het wist begon ze me te pijpen. We hebben elkaar zitten masturberen, standje 69 gedaan en daarna droog geneukt. Morgen komt ze weer na 4 maanden. Ze vroeg of ik het nog wist en of ik eens echt wil neuken. Wat moet ik doen??????
(tekst aangepast door KT, wegens forum regel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.