Vraag

Geil op mijn moeder

  • 30 January 2020
  • 21 reacties
  • 9616 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb al een tijdje dat ik me eigen moeder geil vindt en ik had ook al gebeld met de kindertelefoon gebeld, en kreeg als advies dat ik het zou kunnen vertellen. Heb dit vandaag gedaan, mijn moeder heeft gezegd dat ze het niet erg vind. Hoe moet ik verder gaan? Hoe kan ik de eerste stappen zetten? 


21 reacties

Vragen als je moeder weet hoe ze jou ermee kan helpen. Gewoon iets zeggen van "heee mam over dat ik soms geil wordt van jou. heb je misschien een idee hoe ik dit kan oplossen"

Hey Jorik12

Goed dat je dit met je moeder gedeeld hebt. Hierbij viel vast een last van je schouders. Zoiets geheim moeten houden lijkt me namelijk niet prettig. 

 

Wat bedoel je precies met ‘eerste stappen’? Het lijkt me onverstandig om op je opgewondenheid naar je moeder toe in te gaan. Intimiteit tussen jullie beiden zou niet gezond zijn; strafbaar zelfs. 

 

Best zoek je naar een leeftijdsgenoot waartoe je je aangetrokken voelt. Die zou je beter kunnen leren kennen. 

 

Gr. Kenshin

Soms lijkt het wat gênant om het familie is maar had het ook aan de hand met mijn tante die nog jong is en de jongere zus van mama is, ze is 29 en een zeer mooie vrouw tot op een dag ik was bij haar en ze had wat inkijk dus ik een erectie en ze merkte dat op. Mijn tante zei Taylor ga eens zitten ik zie dat je piemeltje recht staat vind je iets leuk en ik was eerlijk dat ik haar borsten mooi vond toen tante zei Taylor je bent jong en op verkenning dus dat is normaal je moet je ocharme toch niet schamen maar het was ik vind mijn tante mag er zijn en ook is het mama haar zus er is niets mis mee om iemand graag te hebben, ik ben transgender maar geboren als jongen dus toch uitermate normaal dat je als jongen de vrouwelijke vormen leuk vind en van wie je een prikkeling krijgt heb je niet altijd onder controle dus je kunt best eens praten met je moeder en dan ben jezelf ook opgelucht 

@Taylor Heb je ook iets gedaan met je tante

@Smooth boy 15  Ja, ik wil graag het oplossen door bijvoorbeeld seksuele handelingen te doen met mijn moeder zodat ik niet de hele tijd geil ben van haar.

@Kenshin Maar wat als er nou niemand iets van weet dan maakt het in principe niet echt wat uit

De kindertelefoon adviseerde mij om het te vragen of mijn moeder ook voor intimiteit open staat en dat ik dan me antwoord heb

Reputatie 6
Badge +4

Beste Jorik12,

 

Het advies van de Kindertelefoon dat je hier noemt kán bijna niet door de Kindertelefoon gegeven zijn. Seks hebben met je moeder is namelijk verboden en ook zeer schadelijk. Daarom zou de Kindertelefoon dit nooit (mogen) adviseren. Mogelijk heb jij de Kindertelefoon verkeerd begrepen. Of zij jou. 

 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Oo maar ik heb het nu al gedaan

 

Hey Jorik12

 

Wat heb je precies gedaan? Stemde je moeder in met je voorstel?

 

Gr. Kenshin

@Kenshin Dat ik geil wordt van haar en zij vroeg aan mij wat ik geil vond en toen zei ik je borsten en billen

Als ik het goed begrijp, hebben jullie enkel besproken waar je precies opgewonden van wordt. Dat lijkt me ok. Heb je het gevoel dat je je zeg maar opgelucht voelt, nu je dit met je moeder hebt kunnen bespreken?

 

Gr. Kenshin

@Kenshin Ja en ik mocht me aftrekken op haar

Dat vind ik niet erg gezond 

 

@Geef advies en krijg Maar zij heeft wel lekkere billen en borsten daarom vind ik mijn moeder geil en wil ik aftrekken als zij aan het vingeren is met haar dildo

Jezelf bevredigen op een moment dat je daar de nodige privacy voor hebt kan, maar jezelf bevredigen in het bijzijn van je moeder, vind ik te ver gaan. Ik raad je aan om het masturberen in de vertrouwde omgeving van je eigen kamer doet, zonder dat je moeder daarbij aanwezig is. 

 

Gr. Kenshin

@Kenshin nee stiekem als me moeder weer bezig is

Stiekem kan dan wel weer, zolang je de privacy van je moeder respecteert. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +5

Ik vind dit nogal een gek verhaal.

En seks hebben met je moeder mag niet, is strafbaar.

Dat je hebt gezegd dat je je moeders borsten en billen geil vindt vind ik heel dapper van je.

Heb je haar borsten en billen ooit eens een keer gezien? Dan zou je bijvoorbeeld kunnen zeggen als je haar borsten of billen ziet: Ik vind je borsten mooi! (Is maar een advies hoor, hoef je niet aan te nemen)

Dit heb ik zelf niet hoor!
Hopelijk heb je wat aan mijn tips!
En trek je vooral niet af op je moeder waar zij bij is, maar doe dit als je alleen thuis bent.

Liefs,

Daniël

Hey Jorik, ik heb dezelfde problemen zoals jij.Kan jij mij hierbij helpen?

Badge

Ik hoop echt dat jullie gewoon meespelen en hem niet geloven, anders ben ik meer bezorgd over jullie dan hem.

Ik hoop echt dat jullie gewoon meespelen en hem niet geloven, anders ben ik meer bezorgd over jullie dan hem.

Uhmm idk ik heb niks gereageerd maar zat even te kijken… ik vind niet dat je deze opmerking mag maken omdat iedereen zo zijn eigen issues heeft… het kan natuurlijk raar zijn maar dan nog, als jij het niet geloofd betekend niet perse dat je erop hoeft te reageren… dit klinkt namelijk best wel rude… voor de rest niet gemeen bedoelt ofzo deze reactie hoor maar je kan mensen hier soms best wel mee kwetsen

Badge

 

Ik hoop echt dat jullie gewoon meespelen en hem niet geloven, anders ben ik meer bezorgd over jullie dan hem.

Uhmm idk ik heb niks gereageerd maar zat even te kijken… ik vind niet dat je deze opmerking mag maken omdat iedereen zo zijn eigen issues heeft… het kan natuurlijk raar zijn maar dan nog, als jij het niet geloofd betekend niet perse dat je erop hoeft te reageren… dit klinkt namelijk best wel rude… voor de rest niet gemeen bedoelt ofzo deze reactie hoor maar je kan mensen hier soms best wel mee kwetsen

Nee inderdaad, ik zou zo een opmerking niet mogen plaatsen als iemand serieus hier probleem meehad. Maar heel zijn "verhaal” klopt gewoon niet.  Hij zegt dat de kindertelefoon hem heeft geadviseerd te vragen :  “mij om het te vragen of mijn moeder ook voor intimiteit open staat en dat ik dan me antwoord heb”. Dit kan sowieso niet, en ik hoop dat jij begrijpt waarom. En als dit niet klopt of iets dergelijks en dat hij gewoon de waarheid spreekt, ben ik pas op de aardbodem gekomen want ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. 

Reageer