Skip to main content

geil na sportschool

• May 14, 2026
  • 6 reacties
  • 544 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hallo hier ben ik weer, ik ben even weggeweest maar ik ben terug!

Ik had dus een vraagje en wil hier een gesprek over openen.

Altijd als ik naar de sportschool ga, en totaal niet geil ben dan wordt ik opeens random geil wordt op de weg naar huis, of tijdens dat ik daar nog ben.

Dit is eigenlijk op sommige momenten wel best irritant. Hebben meerdere mensen dit of hebben jullie tips laat het dan gerust weten! Jullie zouden mij hiermee enorm helpen!

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2

miss helpt het als je gaat aftrekken voor je naar de sportschool gaat?

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+3

Hoi ​@Wouttjehhhh 

Dat heb ik ook best vaak, zomaar op willekeurige plekken en momenten. Gelukkig is dat voor een meisje minder zichtbaar:) Ik heb mezelf aangeleerd om mijn benen over elkaar te doen en mijn spieren aan te spannen. Op die manier kan ik klaarkomen zonder dat ik me vinger en anderen het zien. Dus dat is mijn oplossing die werkt als ik ergens kan zitten. (bioscoop, restaurant, tijdens avondeten, op school etc.) 

Maar ik heb het ook weleens als ik niet kan zitten, bijvoorbeeld als ik met vriendinnen aan het winkelen ben. Dan probeer ik of aan iets totaal anders te denken zodat het gevoel vanzelf weg gaat. Als dat niet lukt, dan moet ik het volhouden tot ik thuis op mijn kamer ben.

Ik weet niet of jij daar iets aan hebt, ik hoop het wel.

x

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 15, 2026

Hey komt dan door meisjes in sportief  setjes of door wat Anders 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 17, 2026

--onnodige quote verwijderd--

@kleinbloempje Dankje aan dat eerste heb ik niets natuurlijk niets, maar toch bedankt aan dat 2de misschien wel ik zal het even moeten proberen

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 17, 2026

@Merel12345 Neen, ik denk het niet want het is meestal als ik goed gesport heb en terug naar huis ben aan het fietsen, dus het is niet in de sportschool zelf

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 17, 2026

@Justateenager22 Ja kan misschien helpen maar als ik niet geil ben is daar ook niets leuks aan, dan is het uit verveling/is ook niet zo handig dan moet ik mezelf eerst geil maken want anders kan ik ook niet klaarkomen