geil met vriendin van moeder

  • 15 August 2021
  • 7 reacties
  • 2144 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey mensen, ik heb eergisteravond iets leuks meegemaakt ik was in de auto met de vriendin van mn moeder toen we een lange afstand reden met de auto was het binnen heel donker en ik kreeg slaap dus ik sliep op de schoot van dr vriendin en toen ik wakker werd was ik heel geil en dus zat mijn hand en arm een heeel klein beetje tussen dr benen toen er een harde hobbel/drempel kwam schuifde me hand erin dus kwam het tegen dr vagina aan.

Ik heb haar gevingerd en gelikt en ze heeft me afgetrokken.

Thuis gingen we naar mn kamer en ging ze me nog pijpen en het was geweldig.

Nu vraag ik me af of iemand weet hoe ik dit weer kan doen met iemand anders😉😏

 

( deel van de tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege regel 9: 

9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. ( … ) 

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan. )

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Stepbro ,

 

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad . We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Nu vraag ik me af of iemand weet hoe ik dit weer kan doen met iemand anders

 

Doe maar gewoon niet meer. Als je dit soort handelingen vaker wil gaan doen, is het zaak om een leeftijdsgenoot te zoeken. Ik denk dat je zelf wel kan bedenken waarom; zo niet, dan legt Marieke het al goed uit in haar reactie.

Reputatie 3
Badge +3

dit is fout 

Bro ts gwn een jk

Reputatie 2
Badge +1

Dit is geen plek om grapjes te maken plus iedereen denkt waarschijnlijk dat het fake is alleen soms gebeuren dit soort dingen echt dus reageren mensen op de manier voor als het echt en wat ben jij grappig zeg ik zou dit tegen je moeder vertellen kijken of ze het grappig vindt 

What are you doing stepbro!?

-verkeerde script-

Anyway, je moet echt werken aan je schrijfvaardigheid.
Ik weet dat de KT je topic aangepast heeft, maar de transitie kan echt niet.

hand erin dus kwam het tegen dr vagina aan.

Ik heb haar gevingerd en gelikt

Dat is niet de logische tweede stap daar.
Voor de lezer zou het logischer zijn als je hand gewoon weggeduwd wordt, omdat het verrassend is.
Misschien gebeurt er daarna wel iets, maar zo mis je alle opbouw.

Ik zou je aanraden om meer erotica te lezen en de tips te volgen van andere schrijvers, want deze kwaliteit kan echt niet de bocht door.

Wat @MensPersoon zegt is helemaal waar. De opbouw en transities van de scènes zijn gewoon niet te volgen. Een echte ramp in de geschiedenis van de erotica. Ik zou dit geen hoger cijfer geven dan een 2.6. Ik zou werken aan je spelfouten want de spelfouten verpesten de hele sfeer die je neer probeert te zetten. 

Reageer