Geil in vrouwen kleding

  • 16 May 2021
  • 7 reacties
  • 1134 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 14 en vind het geil om thuis regelmatig vrouwen kleding zoals: bikini, lingerie, jurkjes, strakke broeken, paardrijkleren te dragen.

Ook lijkt het me leuk om meer mensen die dit hebben te ontmoeten en ermee te experimenteren en/of gedomineerd worden als sissy slaaf.

Zijn er meer jongens die dit geil vinden?

En iemand dingen die ik echt nog een ker moet uitproberen mrt vrouwen kleding?


7 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Teletubbie, 

 

Zelf wordt ik er niet geil van om in vrouwenkleding rond te lopen, ik heb het ook nog nooit geprobeerd. Ik weet natuurlijk niet of er mensen in jouw omgeving zijn die dit leuk vinden, maar misschien kan jij het aan één van jouw vrienden vragen? Ik heb hier dus geen verstand van dus ik heb ook geen idee wat jij nog allemaal kan uitproberen. Ben jij trouwens gewoon heteroseksueel? Want volgens mij is dit niet echt hetero-gedrag. Veel plezier met vrouwenkleren passen! Ik hoop dat jij hier iets aan hebt!

 

Groetjes, 

Anoniempje2222

Reputatie 4
Badge +2

Hey!

Ik hoor aan de termen die je gebruikt dat je al meer gelezen hebt over jouw situatie. Er zijn ongelofelijk veel mensen die een ‘innerlijke struggle’ hebben met ‘mannelijkheid’ en de dominantie die daarbij soms wordt verwacht. Jezelf aankleden als vrouw is een uiting daarvan en, als je erover twijfelt, dat betekent absoluut niet dat je een transgender bent. Je bent nog te jong om in het echt langs te gaan bij een ‘domenatrix’ zoals dat heet. Maar er staan wel veel filmpjes van op internet.

Ik weet niet van wie de kleren zijn die je draagt maar zorg wel dat je er niet mee betrapt wordt want als dat van je zus is ofzo is dat echt fucked up voor haar om te zien dat jij dat gebruikt.

Maar er zijn heel veel mannen en jongens die het geil vinden om gedomineerd te worden door een vrouw en daar soms een fors bedrag voor neer te leggen zelfs. Jezelf aankleden met vrouwelijke kledingstukken is een prima voorbeeld. Mannen die dat geil vinden zijn dan ‘submissive’ of, vaak negatief gebruikt, beta's.

Op Netflix staat een serie genaamd ‘Bonding’ met een domenatrix in de hoofdrol. Het is geen documentaire dus het is niet perse op het echte leven gebaseerd maar het is opzich wel een grappige serie. Kijktip als je er op een vermakelijke manier over wilt leren!

Groetjes!

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Oke bedankt!!

 

Ik gebruik de kleding van m'n zus maar ik doe het alleen als ik alleen thuis ben.

Badge

Hoi Teletubbie, 

 

Zelf wordt ik er niet geil van om in vrouwenkleding rond te lopen, ik heb het ook nog nooit geprobeerd. Ik weet natuurlijk niet of er mensen in jouw omgeving zijn die dit leuk vinden, maar misschien kan jij het aan één van jouw vrienden vragen? Ik heb hier dus geen verstand van dus ik heb ook geen idee wat jij nog allemaal kan uitproberen. Ben jij trouwens gewoon heteroseksueel? Want volgens mij is dit niet echt hetero-gedrag. Veel plezier met vrouwenkleren passen! Ik hoop dat jij hier iets aan hebt!

 

Groetjes, 

Anoniempje2222


 

Bedankt!

 

Ja zover ik nu weet ben ik gwn hetero alleen door dit twijfel ik soms wel eens.

Badge

Hoi Teletubbie 

 

zelf nog nooit gedaan maar een lingerie en een bikini dragen lijkt mij ook erg geil dus het is niet raar zelf heb ik wel een een badpak aangehad het gaf een goed gevoel.

 

 

Badge

Hoi Teletubbie 

 

zelf nog nooit gedaan maar een lingerie en een bikini dragen lijkt mij ook erg geil dus het is niet raar zelf heb ik wel een een badpak aangehad het gaf een goed gevoel.

 

 

 

Gelukkig dan ben ik niet de enige!

 

 

Een deel van de reactie is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.)

Badge

Hoi Teletubbie 

 

Ik doe dit ook regelmatig en voelde me hier best raar door maar goed om te weten dat er ook anderen zijn

Reageer