Geil in vrouwen kleding

  • 16 May 2021
  • 7 reacties
  • 1134 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 14 en vind het geil om thuis regelmatig vrouwen kleding zoals: bikini, lingerie, jurkjes, strakke broeken, paardrijkleren te dragen.

Ook lijkt het me leuk om meer mensen die dit hebben te ontmoeten en ermee te experimenteren en/of gedomineerd worden als sissy slaaf.

Zijn er meer jongens die dit geil vinden?

En iemand dingen die ik echt nog een ker moet uitproberen mrt vrouwen kleding?


7 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Teletubbie, 

 

Zelf wordt ik er niet geil van om in vrouwenkleding rond te lopen, ik heb het ook nog nooit geprobeerd. Ik weet natuurlijk niet of er mensen in jouw omgeving zijn die dit leuk vinden, maar misschien kan jij het aan één van jouw vrienden vragen? Ik heb hier dus geen verstand van dus ik heb ook geen idee wat jij nog allemaal kan uitproberen. Ben jij trouwens gewoon heteroseksueel? Want volgens mij is dit niet echt hetero-gedrag. Veel plezier met vrouwenkleren passen! Ik hoop dat jij hier iets aan hebt!

 

Groetjes, 

Anoniempje2222

Reputatie 4
Badge +2

Hey!

Ik hoor aan de termen die je gebruikt dat je al meer gelezen hebt over jouw situatie. Er zijn ongelofelijk veel mensen die een ‘innerlijke struggle’ hebben met ‘mannelijkheid’ en de dominantie die daarbij soms wordt verwacht. Jezelf aankleden als vrouw is een uiting daarvan en, als je erover twijfelt, dat betekent absoluut niet dat je een transgender bent. Je bent nog te jong om in het echt langs te gaan bij een ‘domenatrix’ zoals dat heet. Maar er staan wel veel filmpjes van op internet.

Ik weet niet van wie de kleren zijn die je draagt maar zorg wel dat je er niet mee betrapt wordt want als dat van je zus is ofzo is dat echt fucked up voor haar om te zien dat jij dat gebruikt.