Vraag

Geil en lesbi

  • 11 February 2021
  • 3 reacties
  • 358 Bekeken

Badge

Hallo ik ben 13 jaar en een meisje, ik ben lesbi en best vaak geil en ik wil heel graag sex met een meisje maar ik weet niet met wie aangezien ik pas geleden naar een nieuwe school ben gegaan dus dat gaat niet, kan ik iemand betalen ofz? Ik hou het namelijk echt niet meer


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Wacht maar met seks, op 15/6 willen er vast een paar meiden, nu zijn de meeste er totaal niet mee bezig, en betalen kan pas na 18, normale seks kan wel, ik bedoel, elke jongen wil toch wel seks? Groetjes, 

-flopflop14 

Reputatie 7
Badge +19

Er zullen vast ook meisjes zijn die dat willen. Maarja hoe vind je die? Goede vraag. Het is in eerste instantie misschien het makkelijkst om meisjes te zoeken die lesbi of bi zijn. Dan heb je de grootste kans denk ik. Ookal zullen er ook meiden zijn die hetero zijn die het willen maar dat is moeilijker in te schatten. Je kunt meiden zoeken die je gaat leren kennen. Of op internet meiden ontmoeten, maar dan moet je wel voorzichtig zijn.

Badge +1

Hallo ik ben 13 jaar en een meisje, ik ben lesbi en best vaak geil en ik wil heel graag sex met een meisje maar ik weet niet met wie aangezien ik pas geleden naar een nieuwe school ben gegaan dus dat gaat niet, kan ik iemand betalen ofz? Ik hou het namelijk echt niet meer

Als ik jou was zou ik er tog nog mee wachten 

Reageer