Skip to main content

Heyy de titel zegt het al.

Ik ben een jongen van 14 en door films en tiktoks om me heen heb ik ook gewoon wel eens zin om een knappe meid te zoenen

maarja zo makkelijk gaat het leven ni.

Op school heb ik een paar vrienden maar thuis niet. Dat zou er wel mee te maken hebben denk ik omdat je moeilijker contact maakt.

Zeg please niet iets van: ‘het is heel normaal, je bent niet de enige of het komt wel.’

🙏🙏

 

Wat is nu je vraag dan?


Jaivy: nou gwn als je het ook had/hebt heb je dan een oplossing ofzo idk.

geef je mening


Nouja wat betreft een geil worden van tiktok enzo: nee dat heb ik niet. Als je het vervelend vind, gewoon geen tiktok meer kijken of andere tiktoks kijken.

Dat over vrienden: ik weet niet wat je vraag daarover is en wat dat te maken heeft met het feit dat je geil wordt van tiktok.


Die mensen van de kindertelefoon hebben mn bericht best wel verramderd dus wat er niet staat klopt niet qua wat ik probeer te zeggen


Ik snap inderdaad je vraag niet goed wat hebben je vrienden te maken met geil worden van tiktoks


Hoi,

Het klopt dat we aanpassingen hebben gedaan omdat sommige opmerkingen in strijd waren met de forumregels. 

Je kan nog een toelichting geven waarin je wel rekening houdt met de forumregels. 

Groetjes,
Elena 
De Kindertelefoon


Je reactie is het zelfde gebleven. Ik had heb gister gelezen toen hij nog niet aangepast was en toen was hij het zelfde, alleen de scheldwoorden en ziektes enzo zijn er uitgehaald.


Je reactie is het zelfde gebleven. Ik had heb gister gelezen toen hij nog niet aangepast was en toen was hij het zelfde, alleen de scheldwoorden en ziektes enzo zijn er uitgehaald.

Jah en de titel. Maar ik bedoelde niet dat ik horny word van random tiktoks ofzo ik snap niet waar ze dat vandaan halen


Ik ben een jongen van 14 en door films en tiktoks om me heen heb ik ook gewoon wel eens zin om een knappe meid te zoenen

 

Omdat je dit schreef...


Reageer