Vraag

Geil door jongens

  • 10 March 2018
  • 4 reacties
  • 1387 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Bij ons op school moeten wij voor gym omkleden maar ik kijk altijd naar mijn 2 vrienden hun onderbroek soms hebben ze een stijve ik wordt dan geil maar mijn 2 vrienden gaan elkaars tepel en penis likken met een onderbroek er over is dit noormaal want laatst gingen we het met zijn 3e doen

4 reacties

"is dit noormaal"
Niet in het openbaar, niet op school.
Hi Owentjuhh,

Ik vind het niet gek als jongens naar andere jongens kijken en dan soms wel een stijve krijgen. Ik val zelf op jongens, dus ja, dan weet ik wel hoe dat werkt.

Ook is het niet raar als jongens een beetje met elkaar experimenteren en dingen doen zoals jij zegt. Maar ik zou als ik jullie was, wel uitkijken met waar je die dingen doet. Op school kan iedereen de kleedkamer inlopen en jullie betrappen. Ik weet niet of je dat fijn zou vinden? Beter doe je het dus op een veiligere plek, in je eigen slaapkamer ofzo.

Oh ja, alleen dingen doen die jij en die ander(en) leuk vinden. Nooit iets tegen je zin in doen en ook niet tegen de zin van iemand anders.

Seksen doe je ook het best veilig als het wat verder gaat dan alleen voelen en aftrekken. Gebruik een condoom en eventueel de pil, als het met een meisje is.

Groetjes,
M&M’s
Ok??
Zolang je het niet op school doet zo ik het ook doen, haha

Reageer