Vraag

Geen sperma?!

  • 1 July 2019
  • 5 reacties
  • 489 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke dus ik ben een jongen van 13 bijna 14 en ik heb nog geen sperma. Ook mijn penis is nog niet zo groot (lengte = 10cm omtrek= 9 geloof ik).
Mijn vrienden zeggen altijd het komt wel het komt wel en ik geloof ze wel maar alsnog ben ik er nog steeds wanhopig over. En dit is nu nog erger omdat ik een vriendin hebt en binnenkort ga ik weer bij haar logeren en ze weet het al van mij maar dan nog schaam ik me er nog steeds voor. Iemand tips fzo of uitleg?

Edit; ik weet trouwens honderd procent zeker dat ik bij het aftrekken ook echt klaarkom want het voelt super lekker en altijd spannen al mijn spieren aan en ik doe het al vanaf mijn elfde dus dat.

5 reacties

Hey,

Je komt wel klaar met je hebt nog geen sperma?

De oorzaken van droog klaarkomen zijn vaak medisch, zoals bij suikerziekte of na verwijdering van de prostaatklier. Kanker, operaties in buik, bekken of aan de geslachtsorganen kunnen ook een oorzaak zijn. Daarnaast zorgen bepaalde medicijnen voor de behandeling van hartziekten en een hoge bloeddruk voor droog klaarkomen. Ook stress en angst kunnen een oorzaak zijn, maar dit is dan meestal van tijdelijke aard. Bij sommige ziektes komt deze aandoening plotseling, zoals bij een dwarslaesie. Dat is vaak moeilijker te accepteren dan bij ziektes die zich langzaam ontwikkelen (zoals diabetes).

Bron: https://www.seksualiteit.nl/seksuele-problemen/problemen-met-klaarkomen/droog-klaarkomen-man

Je bent dertien, wat ook niet oud is voor spermalozing. Daarom kan het vanzelf komen, maar als je je echt zorgen maakt adviseer ik om naar de huisarts te gaan, hoe awkward dat ook is.

Groetjes,

Geen_Naam
Ok dankjewel, ik denk dat ik gewoon even moet wachten idd
en als je je echt zorgen maakt naar de huisarts

Slik je pillen tegen iets? Drink je of rook je?
Nee zo enorm druk maak ik me er niet om en het komt van zelf wel denk ik. Bedankt voor de hulp!
Hi, ik heb niet echt een medisch antwoord voor je situatie.
Maar zelf ben ik 15 en heb pas zo een half jaar, 3 kwart jaar, zaadlosingen. En er zijn een paar vrienden van mij die nog steeds droog klaarkomen. In ieder geval geniet van het droog klaarkomen. Aangezien je nu niet hoeft te dealen met alle rotzooi 🙂.
Hoop dat dit je een beetje helpt!

Reageer