Hi,
De kans is idd heel erg klein. Als je je toch zorgen maakt zou je een zwangerschapstest kunnen doen.
J8j8
Je kan altijd een morning after pil halen voor het geval dat, ookal is de kans echt minimaal, tot op een honderdste van een procent dat je zwanger bent als hij er niet in is geweest.
Ja ik ben dus zeg maar heel bang om de morning after pil te halen want ik ben pas 14
Als je hem zelf niet wilt halen kan iemand anders hem misschien voor je halen. Of je zegt dat hij voor je zus, nicht of een vriendin is als iemand er naar vraagt.
Hi,
De kans is idd heel erg klein. Als je je toch zorgen maakt zou je een zwangerschapstest kunnen doen.
J8j8
Ja ik ben dus super bang een morning afterpil te kopen want ben dus super jong
Ja ik ben dus zeg maar heel bang om de morning after pil te halen want ik ben pas 14
Dat begrijp ik, maar je hoeft er niet bang voor te zijn, daar zijn die dingen juist voor gemaakt en iedereen heeft ze al is een keer meegenomen uit de drogisterij.
Dit is gewoon een moment om van te leren, je bent natuurlijk nogal aan de jonge kant.
Ja mijn ouders weten het ook niet en dat wil ik ook zo houden maar super veel mensen kennen mij wel daar
Maar denken jullie dat het nodig is om te halen of is de kans veel te klein?
Als je het gaat halen kan je ook zeggen dat het voor iemand anders is. Of je laat het iemand anders voor je halen.
Maar dat zei ik net ook al, sorry.
Zou je denken dat het nodig is of is de kans zo klein? Bedankt nog trouwens
Ik denk dat de kans echt heel klein is dat je zwanger bent
Weet iemand hoe groot de kans is dat ik zwanger word, moet ik er bang voor wezen of moet ik echt snel een pil nemen of is de kans eigenlijk te klein?
Beste, de kans de je zwanger bent is zeer klein aangezien hij niet "in" je is geweest. Zelf zou ik er niet al te bang voor zijn dat je zwanger bent. Maar voor de zekerheid zou je inderdaad een morning after pil kunnen nemen of een zwangerschapstest doen (ook al is het daar nu nog te vroeg voor).
Ja dus het is niet noodzakelijk zo’n pil te nemen omdat de kans dus te klein is?
Het is denk ik niet noodzakelijk, maar als jij je er fijn bij voelt moet je het gewoon doen. Doe waar jij je het beste bij voelt en misschien ook verstandig om met je vriend te bespreken en te vragen wat zijn mening is.