geen ondergoed

  • 6 March 2018
  • 6 reacties
  • 4262 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 16 jaar

Als ik een jurk draag wil ik er nooit ondergoed onderaan, want dan zie je die randen door mn jurk heen en dat is lelijk (bij string zie je ook nog wel beetje). Is dat slim om te doen of letten boys daar dan helemaal op en gaan dan proberen te kijken?

Xx Maxime

6 reacties

Hi maximepje2,

What happened to maximepje1?

Nou ja, ok, ik zal ff antwoorden op je topic.

Ik denk niet dat het echt handig is om zonder slipje ofzo onder je jurkje rond te lopen.

Er zijn vast jongens (ik niet, want ik heb niks seksueels met meisjes, want ik val op jongens) die daar op letten en das niet echt fijn, tenzij je dat graag wilt.

Je gaat volgens mij ook sneller blaasontsteking krijgen als het daar zo tocht of werkt dat niet zo. Mama zei vroeger altijd tegen ons dat we een sjaal om moesten, omdat we anders verkouden zouden worden. Das toch net zoiets?

Vorige week hebben mijn twin en ik ook rondgelopen in een soort jurkje, zonder onderbroek eronder en dat was niet echt fijn, maar bij ons kon het ff niet anders.

We hadden na het douchen overal jeuk en konden onze kleren niet aan (als je meer wilt weten kun je mijn topic lezen) en we moesten naar het ziekenhuis om te kijken wat er aan de hand was.
Toen moesten we dus wel iets aan doen, want helemaal bloot kan natuurlijk ook niet. Dus we hadden allebei een nachthemdje van onze zus aan, maar die waren ook niet zo lang en sommige mensen keken een beetje raar naar ons en toen we weer op school kwamen was er een verhaal dat iemand onze piemels had gezien. Nou, das niet leuk als ze van die dingen zeggen.

Dus, beter doe je gewoon toch een string aan. Aan de achterkant zie je dan toch niks, das toch alleen zo’n touwtje tussen je billen en een dun bandje rond je middel? Zolang je geen zwarte string onder een wit jurkje doet (of omgekeerd), valt dat toch niet op?

Heb je wel altijd een bh aan, want als je dat niet doet, gaan jongens ook daar naar kijken, denk ik.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes,
M&M’s
"Is dat slim om te doen of letten boys daar dan helemaal op en gaan dan proberen te kijken?"
Als ze onbeschoft genoeg zijn, dan kan dat zo zijn.
Zo niet dan blijft het waarschijnlijk slechts bij de standaard blikken waar de door hormonen gedreven pubers zich aan schuldig maken.
Neem wel een jurk die lang genoeg is....

Een string lijkt mij de gulden middenweg, zeker vanwege de originele bedoeling van ondergoed: hygiëne.
Misschien dat je op de kleuren kunt letten.

@M en Ms,
Qua blaasontstekingen zou ik het niet weten, maar het zou mogelijk kunnen zijn.
Echter houdt een sjaal geen virussen tegen, dus wordt je toch verkouden.
@Menspersoon,

Ja, we gingen meestal ook gwn zonder sjaal naar buiten als er sneeuw lag ofzo, want we geloofden er toen ook al niks van dat dat zou helpen. Bovendien ligt de sneeuw meestal best wel kort en als je dan ook nog eerst je sjaal moet aandoen, nou ja, das misschien niet zo’n goed argument haha
Van blaasontsteking weet ik ook niet hoe dat werkt, maar vorige week was het best koud en het voelde niet echt lekker aan onze je-weet-wels toen we dat “jurkje” aan hadden.

Groetjes,
M&M’s
Hoi als ik jou was zou ik een "omaonderbroek" kopen die zijn naadloos en zie je dus niet door je jurkje heen... Succes!
heey, ik ben n jongen k kan je niet echt helpen met tips. maar k kan wel zeggen dat als ik het niet zou weten, dan zou ik er ook niet op letten. k ga namelijk niet bij ieder meisje ff kijken of ze wel of geen onderbroek aanheeft als ze een jurk of rokje aanheeft. naja k weet niet hoe oud je bent, maar het zou goed kunnen dat jongens van sommige leeftijden zo'n testosteronbom zijn dat ze dat wel zouden doen.

Als ik eerlijk moet zijn, upskirts, ja, is opzig wel geil. maar ik zou niet de hele dag naar een rokje of jurkje kijken in de hoop dat dit een keer zou gebeuren 😃.
groettuuhh
I draag ook wel eens geen ondergoed bijv geen sokken in schoenen en geen onderbroek onder broek maar het is me een keer overkomen dat ik op school gym had en me om moest kleden en ik stond naakt maar zag dat een stuk of 6 andere jongens ook geen onderbroek en/of sokken droegen dus doen meer mensen dan je denkt

Reageer