Vraag

geen onderbroek dragen

  • 6 May 2024
  • 6 reacties
  • 365 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hallo ik ben 16 en ik vraag mezelf af of je het goed is dat je af en toe geen onderbroek draagt, en daarmee bedoel ik overdag en ‘s nachts. Hebben jullie hier ervaring mee?


6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Het kan geen kwaad om te slapen zonder onderbroek. Meerdere mensen doen dat. Het is natuurlijk een beetje onhygienish tenzij je regelmatig je beddenhoes verschoont en douched. Overdag zou ik wel een onderbroek dragen aangezien het ook bescherming bied. En stel je voor je broek zakt opeens af op straat🫣. Maar het kan geen kwaad,

Reputatie 1
Badge +2

Het kan geen kwaad om te slapen zonder onderbroek. Meerdere mensen doen dat. Het is natuurlijk een beetje onhygienish tenzij je regelmatig je beddenhoes verschoont en douched. Overdag zou ik wel een onderbroek dragen aangezien het ook bescherming bied. En stel je voor je broek zakt opeens af op straat🫣. Maar het kan geen kwaad,

Dankuu

Badge

ja 

gewoon doen 

super lekker

 

(ps als je een jongen bent, zorg dat je piemel niet tussen je rits komt te zitten!)

Reputatie 6
Badge +4

Ja hoor ik draag wel eens geen onderbroek en ik slaap sws elke avond naakt

Badge

Zeker als het warm is draag ik liefst geen onderbroek in m'n broek. Zeker in een korte broek voelt dat lekker luchtig  
Het is wel moeilijker om een stijve te verbergen, hoe doen jullie dat zonder onderbroek aan?

Reputatie 6
Badge +4

Zeker als het warm is draag ik liefst geen onderbroek in m'n broek. Zeker in een korte broek voelt dat lekker luchtig  
Het is wel moeilijker om een stijve te verbergen, hoe doen jullie dat zonder onderbroek aan?

In m’n jeans valt het niet op als ik geen onderbroek aan heb in een korte broek of sportbroek wel een beetje maar ik doe er niks aan

Reageer