Skip to main content
Vraag

geen geile dingen

• July 5, 2020
  • 5 reacties
  • 238 Bekeken

Ik zie veel topics over seksuele dingen alleen in mijn dorp gebeuren bijna nooit sexuele dingen ik zou graag een keer iets spannends doen met een meid uit mn dorp maar er gebeurd gewoon niks ik wil ook wel leren zoenen maar dat wil ook niemand lijkt mij heeft iemand tips pls 

5 reacties

• July 5, 2020

Ik heb precies het zelfde man, mijn dorp is gewoon dood. Niks leuks te doen. Zoek gewoon een vriendin op en miss kan je dan friends with benefits?

• July 5, 2020

Ik heb precies het zelfde man, mijn dorp is gewoon dood. Niks leuks te doen. Zoek gewoon een vriendin op en miss kan je dan friends with benefits?

The problem is dat er ook niet een meisje mij geweldig vind 

• July 6, 2020

Hoi

In je dorp is niet veel spanning qua seksualiteit te vinden. Tjah, in het mijne ook niet, maar ik ga er dan ook niet naar op zoek. Misschien dat je dat kan proberen; ernaar op zoek gaan. Ga naar feestjes voor jongeren, eventueel in een nabije stad, zodat je nieuwe mensen kan leren kennen. Wie weet ontmoet je daar wel een leuk meisje die bereid is tot fijne dingen met jou :slight_smile:

Gr. Kenshin

• July 6, 2020

Hoi

In je dorp is niet veel spanning qua seksualiteit te vinden. Tjah, in het mijne ook niet, maar ik ga er dan ook niet naar op zoek. Misschien dat je dat kan proberen; ernaar op zoek gaan. Ga naar feestjes voor jongeren, eventueel in een nabije stad, zodat je nieuwe mensen kan leren kennen. Wie weet ontmoet je daar wel een leuk meisje die bereid is tot fijne dingen met jou :slight_smile:

Gr. Kenshin

Bedankt!

• July 6, 2020

Als je uit een saai gat komt kan je 3 dingen doen:

1. Zelf iets organiseren zodat het geen saai gat meer is

2. Naar een andere stad gaan waar wel wat leuks te doen is

3. Accepteren dat totdat je vrij bent om te gaan en staan waar je wilt, het feestleven met drank en dansen en neuken en weet ik veel wat nog meer, nog niet aan jou besteedt is