Vraag

geen boxer meer dragen

  • 3 October 2019
  • 5 reacties
  • 981 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haii ik ben een jongen 15 jaren gay, ik had me sinds gisteren bedacht om geen boxer meer te dragen, het liefst zou ik een string ofzo dragen maar niks lijkt me ook wel wat. Is het heel raar ofzo als ik dat gewoon dagelijks doe?? En zou mijn kont er dan groter in uit zien

5 reacties

Hoi Qwertyd,

Zover ik weet en kan vinden zijn er 5 soorten mannen ondergoed.
Een tanga, een slip, een hipster, een boxershort of een wijde boxershort.
Je moet doen waar jij jezelf goed bij voelt, of geen onderbroek of een ander soort ondergoed.
Wel moet je er rekening mee houden dat je kont er niet ineens groter uit zal zien..

PS : Zonder ondergoed lopen in een broek lijkt me echt niet fijn/comfortabel... 😃
Hoi

Probeer gerust verschillende types ondergoed uit. Je zou naar de winkel kunnen, daar drie soorten ondergoed kopen, en uitproberen waar je je goed in voelt. Je achterste zal er naar mijn vermoeden niet anders uit gaan zien door een ander type ondergoed te dragen, daar zou je wel bilspieroefeningen voor kunnen doen, maar als je ondergoed draagt waar je je comfortabel in voelt, is de kans groot dat je je sowieso zelfverzekerder zal voelen.

Het lijkt me aan te raden meestal ondergoed te dragen. 's Nachts zou je zonder kunnen, maar bij het dragen van bijvoorbeeld een jeans lijkt het me prettiger en hygiënischer om ondergoed aan de hebben.

Groetjes
Kenshin
Badge
check borat
Reputatie 1
Badge
Ik draag vaak onder de jeans gewoon nix.. Zie je de bulge.
Je ballen worden ook niet zo warm. Lekker geil voelt het. 😛
Badge +1
Het ligt eraan vind je het fijn ja of nee het lijkt mij handig om bijv. op school of op werk een boxer te dragen maar thuis ligt helemaal aan jou.

groetjes

Anoniem_voor_anderen

Reageer