Skip to main content
Vraag

gedwongen seks met neef

• April 17, 2021
  • 3 reacties
  • 2734 Bekeken

Binnen mijn familie is het normaal dat je vanaf de meisjes 10 jaar zijn ze seks gaan hebben met een jongen uit de familie. Het is zonder condoom en sinds kort heb ik mijn maandelijkse periode. Ik wil het niet maar weet niet hoe ik dat moet zeggen want het is heel normaal in onze familie 

3 reacties

• April 17, 2021

Hoi Fatima 123

Seks met familie is zeker niet oke en zelfs strafbaar, ik ga er van uit dat jij ook nog minderjarig bent.

Ik zou er met een vriendin of iemand van school over praten, of een keer bellen of chatten met de kindertelefoon.

Ik weet  niet goed hoe ik je verder kan helpen maar misschien kunnen zij dat wel.

Succes!

Flopflop14
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • April 17, 2021

Ik zou het inderdaad zo snel mogelijk zeggen tegen iemand, van school bevoorbeeld… maar het is dan niet handig om gelijk je account te verwijderen als je net een topic hebt geplaatst...

• April 18, 2021

Als je gedwongen seks moet hebben is dat gewoon verkrachting. En dat is strafbaar. Ook mag seks in je familie wettelijk niet (incest). Je kan veilig thuis of zelfs de politie bellen omdat dit een  serieus onderwerp is. En deze mensen er zijn om jou te helpen. Ook kan je een leraar of vertrouwens persoon jouw verhaal vertellen