Vraag

gedragen slipjes van mijn zus.


Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben Stefan en ik trek me vaak af met gedragen slipjes van mijn zus. Zijn er nog meer mensen die dat doen?


21 reacties

Hoi, ja er zijn wel meer mensen die dit doen (volgens andere topics/reacties op het forum). Ik raad je echter aan om ermee te stoppen. Laten we het omdraaien: hoe zou jij het vinden als je broertje je ondergoed zou gebruiken bij het masturberen?

Reputatie 1
Badge

Ik heb geen broertje!

OkƩ, maar stel dat jij je zus bent en je heb wel een broertje. Beeld het je even in...

Reputatie 1
Badge

Ja ik ben geen vrouw, dus kan ik me ook niet inbeelden. Sorry

Heyy

Ā 

De enige ben jeĀ inderdaad vast niet nee. Maar ook ik wil je aanraden om hiermee te stoppen. Je zus vind dit vast niet fijn en als ze erachter komt word ze denk ik ook boos op je. Dus ik zou er echt mee stoppen.

Ā 

Groetjes van mij!

Reputatie 1
Badge

Ben je een jongen of meisje?

Waarom wil je dat weten? Ik heb je antwoord gegeven op je vraag en ik wil niet verder off-topic gaan

Ā 

Groetjes van mij.

Reputatie 1
Badge

Nou is wel handig , dat ik weet of je een meisje bent of niet. Want dan neem ik het wel van je aan. Als je een jongen bent niet want dan kan je niet weten hoe dat voelt als meid zijnde.

Stop hiermee, zou jij het fijn vinden als iemand anders jouw ondergoed aan zou trekken en het een en ander er mee zou doen? Ik denk het niet. En als jeĀ je dat niet kan inbeelden, vraag je zus dan om toestemming, en als ze nee zegt gewoon niet meer doen.

Stefan, doe alsjeblieft niet zo moeilijk. Neem nou maar gewoon van ons aan dat het niet prettig is als iemand anders aan je spullen zit, al helemaal je gedragen ondergoed. Als je liever je eigen antwoord als het beste ziet, stel dan geen retorische vraag. Fijne avond.

Iets anders dan? Beeld je gewoon in dat iemand jouw spullen gebruikt bij het masturberen. Als dat je niet lukt, weet ik het ook niet meerā€¦

Om voor eens en altijd een punt te zetten achter deze discussie.

Het is fucking creepy als iemand je ondergoed gebruikt om te masturberen. Helemaal als het je broertje is. Het idee dat m'n broertje zich zit af te sjorren op mijn gedragen ondergoedā€¦, denk nou eens zelf na, dat is toch gewoon ronduit ranzig.

Ook heel flauw van je dat je de antwoorden van de anderen niet serieus neemt omdat ze wellicht geen meisje zijn. Zij kunnen zich blijkbaar wel inbeelden hoe het is, misschien zou jijĀ ook even moeten proberen dat inlevingsvermogen in te schakelen.

Reputatie 1
Badge

Was jij mijn zus maar. Lol whahahaha

Hallo Stefan :)

Het kan geil zijn. Soms vinden jongens de slipjes van meisjes geil. Maar weet je ook wat je zus hier van vindt? Dat je je specifiek op haar slipjes masturbeert.

-TheMightySlayerĀ  <3

Was jij mijn zus maar. Lol whahahaha

Stefan, ga ergens anders grappig doen, bij je vrienden ofzo, niet hier. AndersĀ mag je wat mij betreft gewoon gaan.

Badge

Des Noods koop je voor jezelf strings

Des Noods koop je voor jezelf strings

Ik vermoed dat het de TS vooral gaat om het feit dat ze gedragen en van zijn zus zijn. Verder zou dit wel een goede oplossing zijn!

Badge

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 2: Ga respectvol met elkaar om.

Badge

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon.

Badge

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 3
Badge +3

vind het een beetje gek kan je het niet gewoon in je gedachten doen inplaats van dingen van je zus te gebruikenĀ 

Reageer