Skip to main content
Vraag

gedragen bikini's pakken

• August 4, 2026
  • 7 reacties
  • 562 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een jongen 15 jaar oud ben nu op vakantie en vind het geil om gedragen bikini's te pakken van meisjes en er in aftetrekken.

Ik word er echt geil van om het te doen en vroeg me af of meer mensen dit doen of niet

7 reacties

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Hoi ​@Max12345678910,

Wat vind en denk je er zelf van? Is het niet een beetje raar om te doen? En van wie z'n bikini dacht je dit te gaan doen. En hoe is dit voor jou mogelijk, want als ik een erectie heb die toch wel essentieel is als je gaat aftrekken past dat echt niet in dat soort broekje. 

Je zou natuurlijk bikini kunnen kopen dragen en dan je ding doen maar ik denk niet dat dat jou bedoeling was.

(Don't) Have Fun 

Gr. Ikweetgeennaampje123 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 5, 2026

Ja het is inderdaad een beetje raar maar soms gebeurt het gewoon 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • August 5, 2026

max waar pak je die bikinis dan en maakt het dan uit hoe oud het meisje was en als je dan aftrekt doe je dan je sperma in de bikinis en leg je die dan weer terug? het is wel raar en hoop maar dat je niet gepakt wordt want dan kunnen ze wel eens iets met jou gaan doen. ik doe het zelf niet.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 5, 2026

Ik pak ze vaak in de avond als iedereen slaap beetje creepie wel zeg t zelf vaak zijn dw bikini's gewoon van meiden van mijn leeftijd of ouder en nee leg ze niet treug met sperma erin

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 6, 2026

ik zou zeggen, doe maar gewoon niet eigenlijk, maar als je het niet laten kan, maak ze dan inderdaad wel schoon.

gr. dieenegast

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 6, 2026

Dat doe ik ook vaak wel

• Net nieuw
  • August 13, 2026

Je weet dat een bikini geld kost hoop ik? Eentje van de h&m kost al minstens €15,-. Daarbij is het ook mooi klote als je als meisje een strandvakantie hebt en je hebt ineens geen bikini meer.