Skip to main content

Gedouched met vriendinnen, moet ik het aan haar vriend vertellen?

• August 13, 2025
  • 6 reacties
  • 1048 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Heey ik heb afgelopen weekend tijdens het logeren met twee andere vriendinnen samen met hen gedoucht. We waren allemaal een beetje dronken en het leek ons een leuk/spannend idee. Tijdens het douchen heeft iedereen met elkaar gezoend, hebben we elkaar en onszelf gevoeld en gevingerd.

Een van mijn vriendinnen heeft een relatie met een soort gemeenschappelijke vriend, die hier niets vanaf weet. Aan de ene kant vind ik het aan haar om zelf dit te vertellen tegen hem, maar ze heeft al gezegd het geheim te willen houden.

Moet ik het aan haar vriend vertellen of het zo laten? x

6 reacties

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 13, 2025

Het is haar vriend. Als zij het geheim wilt houden dan wil ze dat. Vertel het maar niet als ze het niet wilt.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 13, 2025

Nee zou er niks van zeggen jullie waren dronken en volgens mij weinig gebeurt zo te zien.

Maar als dit meer gebeurt kun je het zeggen tegen hem 

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 13, 2025

Ik zal het niet zeggen tegen hem want zoals ​@matpat13 zei het is haar vriendje en als ze dat wel zal willen vertellen dan had ze dat liever zelf gedaan denk ik 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 14, 2025

Hoi ​@Unknown08 

Dat is inderdaad een ingewikkelde situatie. Het belangrijkste is om te bedenken dat jij niet degene bent die in die relatie zit. Het is in principe haar verantwoordelijkheid om eerlijk te zijn tegen haar vriend. Als jij het vertelt, kan dat jullie vriendschap beschadigen én kan het ook overkomen alsof je je bemoeit met iets wat tussen hen speelt.

Wel kun je haar duidelijk maken dat eerlijkheid belangrijk is, zeker omdat haar vriend het waarschijnlijk als belangrijk zal zien om te weten. Je kunt bijvoorbeeld aangeven dat jij je er ongemakkelijk over voelt om zo’n geheim te bewaren, en dat je hoopt dat ze zelf het gesprek met hem aangaat.

Kort gezegd: praat eerst met je vriendin, laat weten hoe jij erover denkt, maar laat de uiteindelijke keuze (en verantwoordelijkheid) bij haar. Alleen als er sprake is van iets dat echt schadelijk of gevaarlijk is voor iemand, zou je zelf moeten ingrijpen.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img

Het is niet jouw vriend, maar die van haar. Het is haar keuze. Ik zou het niet vertellen.

• August 15, 2025

@Unknown08  laat dat gewoon aan haar over