Gedaan?

  • 19 September 2018
  • 27 reacties
  • 4640 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hey,

Wat is het spannendst, raarst ofzo wat je ooit hebt meegemaakt in dit onderwerp? (Denk bv. Aan aftrekken op rare plaatsen) en hoe oud ben je?

27 reacties

Klaargekommen in mij buurmans zijn tuin (14)
mn ooms zijn mini zwembad (hij was wel aan het winkellen)
Was nacht dus ja ?
wrm ben je s'nachts bij je buurman? een feestje?
Feestje verderop en was met 2 vrienden en ja ik kom niet in mijn tuin komen maar wel in die van hem
Badge
Bij een vriendin van mn moeder heeft mn vriendin me in een slaapkamer gepijpt
oooh ok
Na zwemmen zat ik in kleedhokje waar in de wand een gaatje was . Ik dacht dat een van mijn vrienden in het kleedhokje naast mij zat . Ik was wel benieuwd Ik zag door het gaatje en de jongen in het ander kleedhokje keek ook door het gaatje . Ik schrok doen ik een oog zag . Doen ik weer keek zat de jongen op de bank met zich zelf te spelen . Het wond me wel op en ben ook met me zelf beginnen spelen . Ik kon de ander jongen zien klaar komen . En kwam zelf ook vlug klaar . Doen ik mijn haar stond de drogen kwam de jongen naar buiten die ik niet kende . Ik schaamde me heel erg . En toch als ik er aan terug denk vond ik het wel geil
Badge
Ik was met mijn vriend naar een zwembad en toen we klaar waren met zwemmen gingen we omkleden. Hij zat in het hokje naast mij. Hij keek bij mij over het hokje voor de grap en ik bij hem. Toen hij naar een paar keer nog een keer keek deed ik mijn zwembroek uit en ging een beetje aan mijn pik zitten toen hij nog slap was. Ik ging weer bij hem kijken en hij deed hetzelfde. Toen hij daarna nog een keer keek was mijn pik stijf en ging er een beetje mee spelen na een paar minuten waren we allebij heel geil en stijf. Ik trok mijn zwembroek weer aan en liep naar zijn hokje en trok mijn zwembroek weer uit, en ging een beetje aan zijn pik zitten en hij aan die van mij. Uiteindelijk zijn we samen klaargekomen. (14)
@Rossi klinkt geil, was het lekker?

ik heb een jaar geleden op de achterbank van de auto van mijn vader afgetrokken, toen mijn vader en moeder voorin zaten, niet klaar gekomen maar het was wel spannend.
Badge
@Rossi klinkt geil, was het lekker?
Ja dat zeker

@Rossi klinkt geil, was het lekker?Ja dat zeker

kan je wat meer info geven? ben gewoon benieuwd
Badge


@Rossi klinkt geil, was het lekker?Ja dat zeker
kan je wat meer info geven? ben gewoon benieuwd

Haha vraag maar wat je wilt weten
gewoon dat je wat dieper op het onderwerp in gaat, vind ik leuk
Badge
gewoon dat je wat dieper op het onderwerp in gaat, vind ik leuk
Ja maar wat wil je weten haha, ik beantwoord alles!
Hier dan mijn vraagjes...

Hebben jullie ook nog andere dingen gedaan dan aftrekken?
Hoe ben je klaargekomen?
Wie had de grootste piemel
Gaan jullie het vaker doen
Wie had de meeste sperma
Hoe kwamen jullie klaar (bijv hijgen kreuken)

Alsjeblieft

groetjes
Jari123
mezlf afrukken onder de doesh als me auders kijken
was aan de zee en heb me daar samen met men neef afgetrokken in het water, terwijl het toch wel redelijk druk was 😛
In het kleedhokje van het zwembad
Badge
Hier dan mijn vraagjes...

Hebben jullie ook nog andere dingen gedaan dan aftrekken?
Hoe ben je klaargekomen?
Wie had de grootste piemel
Gaan jullie het vaker doen
Wie had de meeste sperma
Hoe kwamen jullie klaar (bijv hijgen kreuken)

Alsjeblieft

groetjes
Jari123

Ja, gepijpt

toen hij mij aan het rukken was

ik

ja

ik

ik zei jah jah bijna en toen kwam ik klaar en hij deed hetzelfde
Badge
mezlf afrukken onder de doesh als me auders kijken
Hebben je ouders je zien rukken?
Wow dus jongens trekken elkaar af enz zonder gay te zijn (niks tegen gay zijn!!)? Ik heb er nog nooit van gehoord dat vriendinnen elkaar vingeren...
Wow dus jongens trekken elkaar af enz zonder gay te zijn (niks tegen gay zijn!!)? Ik heb er nog nooit van gehoord dat vriendinnen elkaar vingeren...

als je goed leest, dan vind je het wel
Ik denk dat het spannendse plek waar ik me ooit heb gevingerd de wc van school was, want t was pauze ( en tjah bij de meisjes zijn de wc s dan toch best druk) en toen zat ik me te vingeren. Vgm was het niet zo’n goed idee want aan t eind zat ik best wel hard te hijgen en beetje te kreunen
Op school toen in de wc .zat een vriend naast me(ook aan het rukken ) samen klaar gekomen. Maar niet bij elkaar.14

Reageer