Vraag

gebruikt voor sex door beste vriend

  • 7 April 2021
  • 6 reacties
  • 1162 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

hey, ik ben gebruikt door mijn beste vriend. ik wilde niet eens sex maar hij wel. ik deed het voor hem en hij weet dat nu ook. hij noemt me hoer, en is boos op me omdat ik niet heel erg mijn best deed en ik hem had ontmaagd. hij scheld me uit en kwetst me heel erg maar als onze ouders hier achter komen heb ik een heel groot probleem. onze ouders zijn ook goed bevriend met elkaar en zo kennen wij elkaar ook. wat moet ik doen?? help!!


6 reacties

@Anoniem.038 ik weet niet hoe goed je band is met je ouders maar ik zou er toch maar over gaan praten als t allemaal zo gegaan is. Als hij echt je beste vriend is is er mss iets anders aan de hand. Ik hoop dat je er thuis over kunt praten, de vriendschap tussen je ouders en hun vrienden zal er niet onder lijden.

xxx Sterre

Weet je zeker dat het een goeie vriend is als hij je min of meer dwingt om seks te hebben als je het eigenlijk niet wilde?? Wees gewoon duidelijk dat je er spijt van hebt en dat je het eigenlijk niet wilde. Als hij je echt heeft gedwongen om seks te hebben, kan je eventueel aangifte tegen hem doen maar dat kan je ook gewoon als stok achter de deur houden. Als hij dreigt het tegen anderen te vertellen, kan jij altijd nog zeggen dat je aangifte gaat doen of tegen z'n ouders gaat zeggen dat hij je gedwongen heeft ofzo.

Reputatie 2
Badge +2

@Anoniem.038 ik weet niet hoe goed je band is met je ouders maar ik zou er toch maar over gaan praten als t allemaal zo gegaan is. Als hij echt je beste vriend is is er mss iets anders aan de hand. Ik hoop dat je er thuis over kunt praten, de vriendschap tussen je ouders en hun vrienden zal er niet onder lijden.

xxx Sterre

dankjewel, ik ga het proberen

Reputatie 2
Badge +2

Weet je zeker dat het een goeie vriend is als hij je min of meer dwingt om seks te hebben als je het eigenlijk niet wilde?? Wees gewoon duidelijk dat je er spijt van hebt en dat je het eigenlijk niet wilde. Als hij je echt heeft gedwongen om seks te hebben, kan je eventueel aangifte tegen hem doen maar dat kan je ook gewoon als stok achter de deur houden. Als hij dreigt het tegen anderen te vertellen, kan jij altijd nog zeggen dat je aangifte gaat doen of tegen z'n ouders gaat zeggen dat hij je gedwongen heeft ofzo.

dankjewel!! ik vind dit zelf heel slim. hij heeft nogal wat problemen met de politie en alles en hij is zelf niet zo dat weet k zeker. maar wel als hij onder invloed is en dat weten men ouders ook. ik schaam me gewoon ik had gewoon weg moeten gaan! ik wilde ook geen slechte vriend zijn en zat al niet zo goed in men vel dus voel me nu heel dom.

Badge

Heb je miss iemand naast je ouders waar je mee kan praten? Ik denk dat het goed is dat je hier om hulp vraagt en miss is er wel een ander lid in je familie of een ander persoon die heel dicht bij je staat. Bijv. je vertrouwenspersoon, jouw vertrouwenspersoon is iemand die altijd naar je luistert en je helpt en nooit boos word of geheimen doorvertelt. Ik zou er met iemand over praten en als je duidelijk maakte dat je het niet wou heeft je beste vriend geen enkele reden om je uit te schelden of boos te zijn. Jij bent de persoon die iets overkwam, niet hij. En je bent zeker geen h**r, miss moet je hem vertellen dat dit je dwarszit.

 

 

xx Anoniempje2008

Reputatie 2
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

dankjewel! ik heb er met mijn moeder over gepraat en zij heeft alle gesprekken gelezen. mijn moeder gaat een gesprek met zijn moeder aan en ik hoop dat mijn vader het niet te weten krijgt en mijn broer ook niet want dat vind ik heel vervelennd omdat ik laatst ook al problemen had.

Reageer