Skip to main content
Vraag

Gay seks? Of is het het niet?

• June 27, 2026
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Hallo, Ik heb een neefje die heet Jonas (Niet echte naam) Ik en Jonas waren een keer bij elkaar en we gingen op het water met een klein bootje en wij vielen toen allebei in het water. Zijn ouders zeiden dat we moesten douchen. We gingen tegelijkertijd douchen, maar ik ging in het bad en hij ernaast waar een kopdouche was. Het was deels afgeschermd dus ik kon hem moeilijk naakt zien. Uiteindelijk ging hij met mij in het bad en hij ging dus op mij liggen en zijn mond deed hij dicht en ik ook en toen monden op elkaar. Toen gingen wij naar zijn kamer en deden wij dingen zoals gewoon een beetje akward strelen. Hij vond het de hele tijd akward (Ook in het bad) Maar hij zei niet dat hij niet wilde. Uiteindelijk ging hij 1 klein likje aan mijn pik geven en ik ook bij hem. Toen stopten wij. Hij vindt het nog steeds akward maar ik vond het wel leuk. We zijn even oud. Hij is niet gay zegt hij. 

Is dit raar of hadden we seks?

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 29, 2026

Oh volgende keer verder gaan en lekker samen aftrekken of anaal, vooral als jullie samen zouden douche. Hoe is hij eigenlijk bij jou in bad beland