Vraag

gay seks met 33 jarige man

  • 13 August 2020
  • 13 reacties
  • 1728 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

ik ben een jongen van 15 en heb een vraag:

 

is het raar als ik seks ga nemen met een 33 jarige man? Ik wil het wel maar weet niet of het wel kan enz. Wat als iemand er achter komt?

 

help 🙃


13 reacties

Het is natuurlijk 100 % je eigen keuze, maar wat die man doet is wel illegaal.. sowieso lijkt het me niet zo slim tenzij je deze “man” goed kent. Als je je alleen druk maakt over dat andere mensen erachter komen dan zou ik je niet te druk maken-

Om te beginnen is het inderdaad heel onverstandig.

  1. De kans is klein dat je hier positieve ervaringen aan overhoudt. (misschien zelfs trauma's tot gevolg)
  2. Het is enorm strafbaar

Als mensen erachter komen, zullen ze waarschijnlijk aangifte doen. De man waarmee je het dan zou hebben gedaan, wordt dan vervolgt voor kindermisbruik. Dit moeten jullie beiden toch niet willen. 

Reputatie 7
Badge +5

Jij bent minderjarig en hij meerderjarig dus niet verstandig 

Het is niet de beste keuze

Hoe heb je deze man leren kennen?

Misschien kun je op de zelfde manier iemand vinden die wat jonger is (sex met iemand van 33 of 21 is toch een heel verschil)

Suc6 groetjes

 

Misschien kun je op de zelfde manier iemand vinden die wat jonger is (sex met iemand van 33 of 21 is toch een heel verschil)

Maar nog steeds illegaal...

Hi Leukejongen,

 

ik val zelf op jongens, dus ik vind het niet gek als jij dat ook zou doen. Alleen val ik (en mijn twin die ook gay) is op jongens van onze eigen leeftijd en wij moeten er niet aan denken om met een man naar bed te gaan. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij niet op een ouder iemand zou mogen vallen. Het is wel wat iedereen hierboven ook al gezegd heeft een beetje ongelukkig als je 15 bent en met iemand van 33 seks zou willen hebben. Jij bent minderjarig, hij meerderjarig en ja, dan heb je wettelijk gezien sws al een probleem .

Ik vraag me een paar dingetjes af en dat is waarom zou je seks met hem willen hebben, is dat om ervaring op te doen en doe jij dat dan vrijwillig of is hij degene die jou overgehaald heeft dat te doen en dat jij omdat hij wel aardig is voor je dat dan voor hem zou doen?

Ken je hem al langer en hoe zijn jullie met elkaar in contact gekomen?

Ik zou het afraden om te doen. Als hij ook het beste met jou voor heeft, begrijpt hij ook wel dat het niet 'handig’ is om met jou als 15 jarige seks te hebben.

 

Twin en ik weten uit ervaring dat er genoeg jongens van in de 20 of ouder die jonge jongens leuk vinden. Er zijn er al veel geweest die ons hebben proberen te versieren en als ze dan ons vertrouwen hadden (wat in het begin wel eens gebeurde, nu passen we wel beter op)  en dan meer van ons wilden, zoals blote buik laten zien of welke onderbroek heb je aan en ik heb een leuke voor je gekocht, pas 'm eens even of gaan jullie mee zwemmen en dan was het omkleden bij hem thuis en douchen erna). Aan het begin dachten we er niet zo bij na, maar toen die ook voorstelde om ons te leren hoe we beter af konden trekken vonden we dat wel raar. Dat was ook gelijk de laatste keer dat we bij hem geweest zijn.

Ik zeg niet dat dit bij jou ook zo is, het is meer als waarschuwing bedoeld. Soms gebeuren dingen voordat je er erg in hebt.

 

Nou ja, ik hoor graag jouw kant van het verhaal. Misschien is dat heel anders dat dat ik hierboven schreef.

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Badge

in principe mag het niet, maarja als je het zelf wil zie ik geen probleem, maar 33 lijkt me nu toch wel iets te ver gezocht, en al zeker omdat je niet zeker bent, probeer eerst een keer met iemand met niet zo een groot leeftijdsverschil, en kijk dan of het leuk is of niet, en dan kan je altijd wat ouder nemen, bijvoorbeeld eerst iemand van 18, dan 22, dan 25, dan 28… maar om zo direct naar iemand van 33 te gaan terwijl je niet zeker bent, zou ik toch maar niet doen, begin eerst wat jonger en kijk dan of het je licht

 

ik ben nu 17, maar toen ik 14 was heb ik ook afgesproken met een oudere gast van 25, hij is me beginnen aanraken met mijn toestemming, en ik hem ook, zo zijn we naakt gegaan, heeft hij mij afgetrokken, gepijpt, en ik hem ook, en uiteindelijk zijn we klaargekomen, ik vond het leuk, en vandaag ben ik nog steeds blij dat ik dit heb gedaan, maar toch zou ik als je niet zeker bent eerst leeftijd stilletjes optrekken, en niet beginnen bij iemand van 33

Hi Leukejongen,

 

ik val zelf op jongens, dus ik vind het niet gek als jij dat ook zou doen. Alleen val ik (en mijn twin die ook gay) is op jongens van onze eigen leeftijd en wij moeten er niet aan denken om met een man naar bed te gaan. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij niet op een ouder iemand zou mogen vallen. Het is wel wat iedereen hierboven ook al gezegd heeft een beetje ongelukkig als je 15 bent en met iemand van 33 seks zou willen hebben. Jij bent minderjarig, hij meerderjarig en ja, dan heb je wettelijk gezien sws al een probleem .

Ik vraag me een paar dingetjes af en dat is waarom zou je seks met hem willen hebben, is dat om ervaring op te doen en doe jij dat dan vrijwillig of is hij degene die jou overgehaald heeft dat te doen en dat jij omdat hij wel aardig is voor je dat dan voor hem zou doen?

Ken je hem al langer en hoe zijn jullie met elkaar in contact gekomen?

Ik zou het afraden om te doen. Als hij ook het beste met jou voor heeft, begrijpt hij ook wel dat het niet 'handig’ is om met jou als 15 jarige seks te hebben.

 

Twin en ik weten uit ervaring dat er genoeg jongens van in de 20 of ouder die jonge jongens leuk vinden. Er zijn er al veel geweest die ons hebben proberen te versieren en als ze dan ons vertrouwen hadden (wat in het begin wel eens gebeurde, nu passen we wel beter op)  en dan meer van ons wilden, zoals blote buik laten zien of welke onderbroek heb je aan en ik heb een leuke voor je gekocht, pas 'm eens even of gaan jullie mee zwemmen en dan was het omkleden bij hem thuis en douchen erna). Aan het begin dachten we er niet zo bij na, maar toen die ook voorstelde om ons te leren hoe we beter af konden trekken vonden we dat wel raar. Dat was ook gelijk de laatste keer dat we bij hem geweest zijn.

Ik zeg niet dat dit bij jou ook zo is, het is meer als waarschuwing bedoeld. Soms gebeuren dingen voordat je er erg in hebt.

 

Nou ja, ik hoor graag jouw kant van het verhaal. Misschien is dat heel anders dat dat ik hierboven schreef.

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

 

hallo,

 

op jouw advies heb ik besloten het niet te doen! Heel erg bedankt voor het goede advies (iedereen bedankt btw)!

 

Hi Leukejongen,

 

twin en ik willen dat je leuke dingen doet en als je ervaring op wilt doen dat je er een fijne herinnering aan hebt en voor ons voelde dit niet goed. Natuurlijk kennen we niet het hele verhaal. Maar we hebben al vaker meegemaakt dat iemand die je eerst steunt daarna misschien toch een stapje te ver gaat.

Soms lijken dingen mooier dan ze zijn en we zouden het jammer vinden als jij op je 15e nare dingen mee zou maken. Ik bedoel we kennen het gevoel….en wensen dat niemand toe :neutral_face:

 

Groetjes :two_hearts: ,

M&M's en twin

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Dit is illegaal dus ik zou je aanraden om er mee te stoppen 

Reputatie 2
Badge +2

Je kan proberen voorzichtig een stapje verder te gaan maar niet gelijk over te gaan op sex


Dus bijvoorbeeld elkaars piemel laten zien, dat kan nog wel en kijken hoe dat gaat en bevalt en dan een latere keer misschien een stapje verder. (stijve piemel laten zien)

ik heb wel is wat gedaan met een man van 50 die ik heb gevonden via skype toen ik 15 was, we hebben toen bij een station afgesproken en naar een bos gegaan. hij heeft aan me gezeten en me afgetrokken en ik hem ook. hij had een sweepje mee maar dat vond ik niet zo fijn dus dat deed hij niet. dit is fout maar liefde is toch liefde. ik zou zeggen ga ervoor!

Badge

Hallo,

 

ik ben een jongen van 15 en heb een vraag:

 

is het raar als ik seks ga nemen met een 33 jarige man? Ik wil het wel maar weet niet of het wel kan enz. Wat als iemand er achter komt?

 

help 🙃

Heb ik ook zin in!😏

Reageer