Vraag

Gay seks met 28 jarige man

  • 4 November 2020
  • 4 reacties
  • 614 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil graag seks met een man of jongen.. in de vrienden groep is iedereen anti gay. Nu heb ik een halve afspraak gemaakt met een man/vent/jongen van 28 jaar, ik zelf ben 16 en weet niet of ik nu een onbekende daar mee moet vertrouwen.. ik heb al wel naakt foto's gestuurd enzo.. maar verder niets.. ik wil binnenkort met hem afspreken om elkaar te doen zegmaar.. maar is dit verstandig? Ik wil het wel heel graag.


4 reacties

Badge +3

Ik zou iemand van je leeftijd het doen. Is veel veiliger en om zeker te zijn dat tie dan ook 16 is, moet je hem gwn bellen .

Heyy

Het is nooit verstandig om er te spreken met iemand die je nog nooit in het echt hebt gezien. Het feit dat je nu al weet dat hij 10 jaar ouders is dan jou maakt het nog gevaarlijker eigenlijk. 

Misschien moet je iemand van je eigen leeftijd zoeken, dat is denk ik net wat handiger.

Groetjs

Hey,

Ik denk dat het niet verstandig is om met iemand af te spreken die je niet kent. Er zijn heel veel mensen die zich voor doen als iemand anders op internet. Je weet nooit wie er achter een account zit en wat de intenties van de persoon is (je pijn doen etc).  Heb je naaktfoto's gestuurd zonder jouw gezicht? Heb je met die man/jongen weleens gebeld of geskyped, weet je hoe hij eruit ziet?

Zoals hierboven al is aangegeven, probeer iemand van jouw leeftijd te zoeken die de zelfde interesse heeft, veel beter dan iemand die je niet kent en ouder is...

Zoiets wilde ik ook doen, totdat ik op internet erachter kwam dat je soa's kunt overdragen via anale seks

Reageer