Gay crush op vrienden

  • 1 August 2018
  • 5 reacties
  • 322 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik heb best vaak crushes op vrienden, ik heb er dit jaar al 2 gehad is dit raar, ze weten nog niet dat ik gay ben

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je bent gay en je vrienden zijn jongens. Ook op deze jongens kun je verliefd worden. Dat dat gebeurt is helemaal niet raar. Misschien wordt je juist verliefd op je omdat ze je vrienden zijn en je dus goed met ze om kan gaan.
Badge +1
Same problems
Ja echt same echt erg eig maarja maakt allemaal niet uit 0 schaamte en k wil eig wel een x vragen of hij ook beetje bi-curious is maar ben bang dat hij het niet is het heel de school verteld en ook geen vrienden meer met me wil zijn
Badge +1
Ahwww snap jouuu Wrm ken jk jou niet persoonlijk we zinn twins
Er zijn uiteraard ook een dunne lijn tussen vriendschap en liefde
Je kan van je vrienden houden. Zo ontstond de term "Bro's before Ho's"
In jullie geval is het een beetje kut zegmaar vanwege het feit dat jullie gay zijn.
Wat je moet doen is nadenken of je echt een Relatie zou willen met je vriend. 1) Als dat het geval is zou ik er gwn eerlijk over zijn en tegen die persoon zeggen dat je verliefd op hem bent. (Een echte vriend vangt dat goed op)
2) als dat niet het geval is mag je die persoon gwn als een vriend en moet je waarschijnlijk nog achter de definitie van echte liefde komen, wat niet erg is

Reageer