Vraag

Gay?

  • 19 June 2020
  • 5 reacties
  • 193 Bekeken

Badge

Is het gay als ik boos, ge irriteert word als er iets anti gays word gezecht? 


5 reacties

Nee hoor. Mensen kunnen dat wel snel denken als je daar (fel) op reageert tho. Zij denken dan dat je je persoonlijk aangevallen voelt en trekken dan misschien zelf de conclusie dat je gay bent.

Heyy

Heb ik ook, en voor zover als ik weet ben ik hetero dusja. Al zeggen veel mensen wel dat ik gay ben, idk why. 

Groetjs

Hi Anoniemd,

 

ik ben het eens met @xLisa  en @Kaas123 .

Je hoeft bijvoorbeeld ook niet 'zwart’ (mag je dat nog zeggen tegenwoordig?) te zijn om voor BLM (Black Lives Matter) te demonstreren of iig te zeggen dat je ook wilt dat dat niet langer doorgaat. Discriminatie bedoel ik dan.

Vind je het vervelend dat anderen denken dat je gay bent  en ben je ook gay en zou je uit de kast willen komen, maar durf je daardoor niet? Of ben je niet gay en vind je het gewoon vervelend als ze dat van jou denken?

Ik vind het sws vervelend als mensen conclusies trekken zonder het er met jou over te hebben.

 

Er is niks mis met gay zijn. Twin en ik vallen ook op jongens, maar voor de rest zijn we ook gewoo pubers als iedereen.

 

Groetjes,

M&M's

Badge

Is het gay als ik boos, ge irriteert word als er iets anti gays word gezecht? 

niks is "gay” ik vind dat sws een beetje raar, gay zijn gaat erom op welk geslacht je valt en niet hoe je je gedraagt. En nee dat je daar boos van wordt betekent niet dat je gay bent want dat ik boos word als iemand scheldt met een ziekte betekent toch ook niet dat ik een ziekte heb of wel?

Bericht aangepast door De Kindertelefoon wegens overtreding forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om.

Nee tuurlijk niet,

Ik word ook boos als mensen iets racistisch zeggen terwijl ik wit ben.

Reageer